Hátmostmáreznemmehetígytovább... 

Egész éjjel nem aludtam, illetve csak szenderegtem, a fejfájdalom miatt, és akkor is hülyeségeket álmodtam. A koponyám - most épp - bal fele önálló életet kezdett, hasogatott, hogy csillagokat láttam (mást sem), fájt az arccsontom, a fülem is. Mindigezvan. Nem használtak a gyógyszerek sem, most reggelre lettem jobban, de olyan vagyok, mint a mosott kaki. Elegem van. Elmegyek valahova, hogy vizsgáljanak meg, ki, akármi, ez így nem normális,  mindennapos fejfájás, átlag hetente csillapíthatatlanul... Voltam már kétszer CT-n. évekkel ezelõtt, akkor nem találtak semmit. (Szó szerint semmit ) Nemtom. 

Fel akarom nevelni a gyerekeimet.  

4 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr255974115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi 2009.08.07. 15:18:48

Ez migrénes, vagy "csak" olyan hagyományos? Nekem is szokott, de nekem a homeóbogyók "jönnek be", illetve a 4 óránkénti gyógyszerszedés. Mostanában viszont kerül kopp-kopp-kopp

emma 2009.08.07. 15:20:51

Migrénes, ja... azt írták 6 éve a papíromra, hogy klasszikus migrén. Nade mindennap mááár???!!!

Tündi 2009.08.07. 15:23:57

Apósomnak volt ilyen, de mióta sűrűn néz a pohár fenekére :-( azóta megszűnt. Lehet, hogy Neked is ezt kéne? Ő Stazephinet szedett rá, az használt, nem tudom létezik-e egyáltalán még?!

emma 2009.08.07. 15:26:29

:D Jó ötlet... De sajna nem fér össze a pánikbetegségre szedett dilibogyómmal. Vagy max. futok pár kört... :P Én egyszer Immigram-ot kaptam, de rosszul lettem tőle...
süti beállítások módosítása