emmamama 2009.08.07. 19:53

Barátok

Höhh, nincsenek véletlenek azért... 

F. feltámadt és olllyan rendes volt, azt mondta, vigyáz a kölkekre, csak pihenjek le nyugodtan... (Erõsen észrevehetõ rajtam, ha éjjel 2 órát alszom csupán...) Az is lehet, hogy félt, kárt teszek az utódokban a leromlott agyi és fizikai állapotom miatt, ezt nemtom.  Egyébként az õ hangjára ébredtem, hogyaszondja: 

- ÁÁÁRMIIIIIN! HÁNYSZOR MONDJAM, HOGY NE ÜVÖLTS, MERT FELÉBRED ANYAAA!

- ÁRMIIIIN, SÜKET VAAAAGY? - na, és ezek a szólamok váltakoztak, jó kis basszus orgánumban, igen magas decibelen.   Gyerekek 1 másodperc csendet bírtak tartani - az õ hangjukra nem ébredtem volna fel, megjegyzem -, így fogta õket és elvitte a játszótérre. Ott találkozott az én 2 barátnõmmel és csemetéikkel, úgyhogy úgy örültem! Csak összejött a játszóterezés, igaz, most nélkülem...

Szóval, azt szerettem volna írni ebben a postban, hogy milyen jó lenne, ha felélednének a régi barátságok, ha összejárnánk - mint ahogy már egyszer-egyszer meg is történt, és Ritáékkal épp grillezést tervezünk...  A gyerekeink is hasonló korúak, és jól eljátszanak egymással. Ritával gyerekkori barátnõk vagyunk, voltak szünetek, kit-kit másfelé vitt a sorsa, de pár éve újra egymásra találtunk (dehülyénhangzikez). Orsival középsuliba nyúlik a barátságunk; a suli után teljesen megszakadt a kapcsolatunk és most kezdõdött újra, tavasszal.

Rita tartotta bennem a lelket, mikor Andris meghalt - és én sajnos nem tartottam õbenne, mikor az õ apukája ment el...  Õ akkor Sz-on lakott, ott dolgozott, telefonon beszéltünk, ami nem ugyanaz... Késõbb meg E-mailben vettük fel újra a kapcsolatot, és most is gyakran váltunk levelet egymással. Igazi jó barátnõ, jóbanrosszban típus.  Orsi is jó fej, jókat röhögünk mindig együtt, mint középiskolás korunkban.

Nagyon-nagyon nem kellene veszni hagyni ezeket az õsrégi barátságokat.  

Hm... Hejdemilyenokosatmondtam... 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr535974112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása