Háthuhh.

Megjöttünk a vérvételrõl.

Túléltük. Még én is.

Kezdtük azzal, hogy Hanna nem tudott pisilni reggel, itthon, úgyhogy majdnem elkéstünk. Viszont soron kívül behívtak bennünket, olyan rendesek voltak... (Persze, kintrõl voltak rosszalló tekintetek, de fene bánja, mikor a gyerekérõl van szó...)

Hannám egy szó nélkül nyújtotta a karját, mosolygott,ott ült vagy 10 percig, mire sikerült kipréselni belõle 2 kémcsõ vért (nem ivott eleget, fejem verem a falba azóta is... ), és még mindig mosolygott, igaz, a végén már könnyes szemmel, de csak mosolygott... Drága kis manóm. Az asszisztens is nagyon megdicsérte. Ármin velünk volt (á, õ soha, semmirõl nem maradhat le...), ott állt mellettünk, és végignézte az akciót. (Hazafelé az autóban pediglen arról mesélt, hogy olyan filmet látott (nemlátott! ), ahol a lány könyökébõl folyt a vér. )

Kint a váróban le kellett fektetni a kisasszonyt, mert rosszul lett (egy fogkipottyanás miatt is elájult múltkor, úgyhogy ezen nem csodálkoztam); de aztán minden jó, ha jó a vége, indulhattunk teszkózni. (Olyan klassz kis sapit vettem neki, hogy még, tiszta baba lesz benne õsszel. :))

Mert megérdemli.

6 komment

Címkék: Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr865973281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dincus 2012.08.22. 12:44:17

Tudtam, hogy így lesz, nagyon ügyes! :)

szederke 2012.08.22. 13:48:26

ilyenkor az anyáknak sokkal rosszabb,mint a gyereknek:)

Thalia 2012.08.22. 18:35:13

ügyes kis nagylány! puszi az okos és szé kobakjára! Képzeld, egyszer, mikor ovis voltam, vettek tőlem vért és tök ügyes voltam, nem is sírtam...ellenben drága anyukám rosszul lett, őt kellett lefektetni, pedig ő tökre bírja az ilyeneket, sosincs rosszul vérvételkor, meg általában a vértől sem, de szegény az enyimet nem bírta, azóta is cukkolom vele...:)

Gyurgyalag 2012.08.22. 19:14:11

Ügyes nagylány. :)

duzduzfamily 2012.08.24. 16:18:07

Óh, én ilyen helyekre nem megyek be. :O L-t küldöm minden esetben, mert: - ha ő jelen van, még véletlenül se jön a hiszti - ő bírja az ilyesmit, míg én elbőgöm magam már akkor, ha meglátom a tűt közeledni feléjük. %mrgreen%

emmamam 2012.08.26. 18:22:05

Aranyosak vagytok! Duzduzf., hát, biza, én is őt küldöm Árminnal a fogorvoshoz mindenképp, mert mióta elmesélte, hogy dőlt a gyerek szájából a vér, nem vagyok hajlandó vele menni... Hannát is kísérte volna, de nem engedték el a melóhelyéről... Szerencsére, megúsztuk így is. (És a laborja totál rendben van! :D) Thália... %mrgreen%
süti beállítások módosítása