emmamama 2011.04.06. 13:05

Bicikli

Rájöttem, hogy nem eszik olyan forrón a kását... legalábbis, ami Ármin biciklis "felelõsségét" illeti. Ma megszöktek elõlem az oviból, siettem utánuk, Ármin nem is jutott messzire szerencsére. (Késõbb kiderült, hogy miért... ) Kaptam - illetve, anyum kapott - ugyanis egy telefont, hogy a fiam "szembe ment a forgalommal", ezért "majdnem elütötték". Úgyhogy elõvettem itthon is õkelmét (miután már az ovi elõtt jól leszidtam, amiért ott hagyott és nem tudtam rá figyelni (nyilván ez az én hibám elsõsorban és nem az övé, dehát na...) Úgyhogy még szorosabb gyeplõ alá lesz fogva (már, ha lehet). A biciklizésrõl nem fogom letilktani, mert meg kell tanulnia a helyes közlekedést, dehát mégiscsak 4 éves, nagyon oda kell rá figyelni.

Ugyanez a telefonáló azt is közölte, hogy Hanna egyedül ment az utcán. Namost Hanna 6 éves, szépen és normálisan közlekedik évek óta, egyedül ment néptáncra is és óvodába is. Igaz, ott vagyok mögötte (nem is engedném még teljesen egyedül), de néha annyira elhúz, hogy egy kis pont látszik csak belõle. Soha, semmilyen hülyeséget nem csinált eddig, és remélem, már nem is fog.

Ennek ellenére azt hiszem, kísérni fogom még évekig õt is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr365973496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2011.04.07. 06:13:50

csókoltatom a kedves telefonálót...

Mata Hari 2011.04.07. 07:02:14

Sosem árt, ha ideje korán megtanulja lurkó a kreszt.. :) Jaja, én is csókoltatom! Valamikor el kell kezdeni az önállóságot.. Ejj már,, a jóindulat.. ;)

emmamam 2011.04.07. 07:49:14

A nagynéném volt... :D és az unokatesóm "ütötte el majdnem" a fiamat. Jót akart egyébként tényleg, és, ha nem telefonál, nem tudom meg, hogy "majdnem elütötték" Ármint, úgyhogy jó ez így. ;-)

.Tommy 2011.04.07. 13:31:42

Én soha nem tudom hogy bicikli vagy bicigli.. :o

emmamam 2011.04.07. 13:35:00

ká. hogy mér, azt nem tudom. XD

.Tommy 2011.04.07. 13:35:47

aha.. akkor.. miért bringa miért nem brinka? :o %mrgreen% áhh.. hüle nyelvtan..:D

abidasha 2011.04.07. 13:36:20

mert bicycle vagy bike azé' ;)

emmamam 2011.04.07. 13:36:39

nemtom, de akkor is bicikli. :D

.Tommy 2011.04.07. 13:37:55

hmm.. a BiCycLe nem mondom mi verziók jutottak eszembe.. :D:D maradok a bringánál asszem.. nem ronthatom el..:D
süti beállítások módosítása