emmamama 2011.03.11. 13:32

Felejtenivaló

Az elmúlt hét borzalmasan telt, nagyon nem is fejtegetem, mert szeretném kitörölni az emlékeimbõl... Ármin kórházi beutalója már a kezünkben volt, de szerencsére megúszta. Mi az apjával szétaggódtuk magunkat; három napon át õ is itthon volt velünk, mert én is olyan rosszul voltam, hogy féltem, nem tudom ellátni a gyerekeket. Végül aztán közösen megoldottuk. Ármin nagyon sokat fogyott, alig ivott, nem evett, csak feküdt és aludt, én többször a sírás határán voltam már a tehetetlenségtõl.

De ma már újra a régi, nem gyõz enni, rosszalkodik, biciklizni is voltunk.

Anyukámért viszont nagyon aggódok, õ is elkapta a nyavalyát, ilyen beteg még sosem volt; nagyon nehezen gyógyul.

***

Az aranyköpések azért megmaradtak, néhány példa:

Ármin nyalókát kívánt, adtam neki, hozzáfûztem, hogy kiskoromban én is nagyon szerettem a nyalókát. Erre õ:

- Hol van Kiskorom?

Más:

- Anya, mikor megyünk a másik anyukámhoz?

- Hogy hívják a másik anyukádat?

- Hát Rozi mama!

Nagyon megviselte, hogy azzal fenyegettük, ha nem iszik, kórházba kerül. Ez abban mutatkozik meg, hogy a babákat állandóan itatná és a kórházzal fenyegeti õket...

- Sokat hánytál, beteg vagy, igyál, mert viszlek a kórházba...

El szeretnénk menni a hosszú hétvégén Budapestre kirándulni. Kérdése:

- Pesten lakik a doktor néni?

Amikor egyik nap fogat mostam, jött be a fürdõszobába, és azt kérdezte, ha megmostam a fogam, megyünk a doktor nénihez?

Kész van teljesen. Remélem, elfelejti azért hamarosan ezt a szörnyûséget...

Hanna szerencsésen átvészelte - kopkopkopp - ezt az egészet, nem kapta el ezt a borzalmat, hagyott minket Árminnal pihenni, naphosszat eljátszott csendben (bár nem kértük erre), segített nekem, egy tünemény volt.

12 komment

Címkék: beteg Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr325973516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoralina 2011.03.11. 13:54:43

Drága kiscsillag! :( Örülök,hogy testileg jobban van,biztos lelkileg is kiheveri majd! Az én nagyom 3 évesen került be,pont a szülinapján,karácsonykor,ott kellett hagynom a fertõzõn...:'( Mikor mentem érte azt kérdezte,miért hagytál itt? :'( Még most is könnybe lábad a szemem... De erõsek õk,túl lesznek rajta! :) Fõleg,ha a kirándulás jó lesz és meggyõzõdik róla,hogy nincs ott a doktornéni! :) Ha mentek érezzétek jól magatokat! :) Anyukádnak jobbulást!!!

Kesszi 2011.03.11. 14:40:49

az a lényeg, hogy már jól van:) anyukádnak is jobbulást, bár ahogy elnézem nem olyan családból származik, ahol az ilyesmi legyûrné az embert ;) Na most egy ideig nem szabad betegnek lenni, és akkor majd elfelejti a rosszabb dolgokat :)

P.Kriszti 2011.03.11. 15:01:42

Örülök,hogy jobban vagytok!Anyukádnak gyógyulást kívánunk!

euphoria. 2011.03.11. 15:11:36

hjahj, nagyon örülök neki hogy Ármin megúszta a kórházat, annak kevésbé hogy te is összeszedted, de az hogy jobban vagytok az nagyon jó! ebben az évben most már elég a bacikból, és Hanna milyen kis szívós kislány, hogy nem kapta el :) jobbulást az Anyukádnak! és majd jó kirándulást, meg sok sok boldog pillanatot nektek!

szederke 2011.03.11. 15:24:42

most már minden jó lesz:)a tavasz is megjött:)

Vianya 2011.03.11. 15:44:04

Sokat gondoltam rátok. Örülök, hogy jobban vagytok. Anyukádért imádkozom!

emmamam 2011.03.11. 16:00:43

Köszi mindenkinek! Hát, Vianya, ráfér szegény anyumra... :) De nagyon erõs õ, sok mindent kibírt már, ez se fog ki rajta. :) Zora, az kegyetlen lehetett, én is ettõl féltem, nem maradhattam volna ott vele terhesen és betegen... :(

eszemiszom 2011.03.11. 16:28:38

Szinte éreztem, hogy valami gáz van! Szegény kis srác, jól megszenvedte! Lényeg, hogy rendbe jöttök.. ugye veled is oké a helyzet? Hát, hallod ha már így alakult, annál még 1 fokkal mindig jobb, ahogy hugomék jártak..

emmamam 2011.03.11. 17:08:33

Igen, már jól vagyok én is. :) Olvastam tesódékat, hát annál tényleg jobb... .(

kata... 2011.03.11. 18:51:04

Örülök,hogy jobban vagytok!!:) anyukádnak is mielõbbi gyógyulást!!:)

Thalia 2011.03.12. 09:39:11

de aranyos! további jobbulást és tényleg felejtsétek el ezt a borzalmat!

kékáfonya 2011.03.12. 10:24:33

Annyira sajnálom, mi is átestünk ezen! :( Örülök, hogy jobban vagytok!!!
süti beállítások módosítása