emmamama 2011.02.14. 16:17

Valentin :D

Nem szeretjük, de ünnepeljük.

Apa kapott almát, ezt ni:

(Kígyó nem járt hozzá...)

Eszembe jutott, hogy több, mint 20 éve, mikor megismerkedtünk, mennyit jártunk diszkóba. Erre is roptuk:

 

 
(Tudom, drágám, hogy nem a te stílusod - sõt, még csak nem is az enyém - de akkor nagyon-nagy sláger volt. Úgyhogy javaslom, ne nézd, csak hallgasd, és emlékezz.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr455973533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2011.02.14. 16:20:27

nagyon ötletes ez az alma:)

emmamam 2011.02.14. 16:22:42

ugye? Képzeld, a tescoban vettem. :P Gondoltam, ezt nem hagyhatom ki. :D

euphoria. 2011.02.14. 16:44:33

csak azt nem értem, miért nem szeretlek van az almán :P, legalább ilyenkor magyarul!:D ezt a dalt pedig akármilyen régi imádom :D boldogot:)

emmamam 2011.02.14. 16:48:03

biztos mer valami külföldi országbúl hozták. %mrgreen% :) Tényleg szereted? :D Pedig annyira fiatal vagy még, sehol se voltál, mikor erre buliztunk. :D

emmamam 2011.02.14. 17:14:49

Drágám, biztos, hogy velem voltál discóban mikor ez a szám ment? :D:D Egyébként köszönöm szépen, aranyos vagy!!! (Még mindig!:)) Szemlélõdõknek írom, hogy az almán a felirat nem matrica!!! Mikor még nem érett be, ragasztottak rá egy átlátszó szalagot (enyhén látszik a helye) és azon volt ez a felirat , s gondolom, hogy alatta nem pirosodott be az alma! euphoria, jól beszélsz, mért nem magyar a felírat? Egyébként már régebben is megfogalmazódott ez bennem, csak nem tudom, hogy kitõl kaphatnék a kérdésre megfelelõ választ! Böczike voltam!

eszemiszom 2011.02.14. 20:06:26

Gondolom, mert USAbeli hozott szokás.. ;) Jójeza zalma, tetszik, ötletes! A zene pedig igazi régi emlékeket idéz.. :) Bódogot nektek! :)

emmamam 2011.02.14. 20:22:20

Neked is szép emlék, Barbara? :D (Böczi, persze, hogy veled voltam, ez közvetlenül a ropis idõszak után volt. %mrgreen%)

kékáfonya 2011.02.16. 09:55:16

Jaj én az énekes bácsi csinos bicajos felsõjén, valamint vízben topogó karlengetõ táncát iszonyú jót mulattam, kell is a lábadozásomhoz. :D A zenét ismertem, de a klipet hozzá még nem láttam. Az alma tök jóóóó! Én egy piros papírba csomagolt kis szív alakú csokit dugtam a Drága pulcsijának a zsebébe, estig vártam, de nem találta meg, így elõtúrtam és odaadtam neki. :D

eszemiszom 2011.02.16. 10:02:04

Asziszemám.. van egy külön mappám, abban csak 80' 90' zenék vannak, idõnként bekapcs.. :D Dóri jányom a haját tépi olyankor.. %twisted%

Barackbaba 2011.02.16. 13:27:59

Áfi, a klipet eddig én se láttam, most viszont annyira röhögtem rajta... :P A szívecske aranyos ötlet. :) Barbara... %mrgreen%
süti beállítások módosítása