emmamama 2010.02.12. 09:39

Tavaszt!!

Mostmár én is tavaszt akaroook...

ÚÚútálom a fél méter magas, eltakarítatlan latyakot (ami szánkózásra sem alkalmas, de arra sem, hogy normálisan közlekedhessünk), a bunkó embereket, akik megvárják az út közepén, míg belemegyek az út szélén összegyûlt hókupacba, hogy õk elférjenek anélkül, hogy egy kicsit is lehúzódnának (az út másik felén található hókupacba)... És még meg se köszönik.
Végülis, én vagyok a bolond... (Bár lehet, még most is ott állnánk, ha nem engedem el. ). Az autónk nagy és nehéz, lehet, hogy ennek köszönhetõen nem csúsztam bele gyerekestõl az árokba, és viszonylag könnyen kikaptattam az összetapadt hóból.

Namindegy.

Szóval, boldogan dobálok havat (dédinél pl. tegnap egy órán át ) és örömmel megyünk szánkóval, mint a Deltában a sarki emberek, az oviba; imádom nézni, ahogy esik, meg játszani benne a kölkekkel, de, amikor olvadni kezd, és katasztrofális állapotokat hoz létre, nem kevés emberi közremûködéssel (illetve, annak hiányával) - na, azt már én se szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr165973914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bluu 2010.02.12. 09:45:01

én sem szeretem, mikor olvad a hó, beázik a cipőm és megfázok :S amikor még szép fehér, akkor olyan jó nézni^^

Zephyr 2010.02.12. 10:27:27

jaj,a Deltában a sarki emberek-emlékszem!:)) nem tart sokáig ez, nemsokára temetik a telet Mohácson a búsók;)

3M 2010.02.12. 10:37:37

Emmam :D Február van, :D Ne Zsörtölődj :D Itt lakunk a Föld ezen féltekén, ... mi a furcsa? Persze, már sok mindenki madárcsirippelést és barkatáncot járna :) hihi Tegnap olyan szépen hullott, hogy kedvem(ünk) támadt felmenni a hegyre, végül mégsem :( Nagyon szakadt. Nem ment volna fel a kerék. Szal ez is egyszer elmúlik :(

Emma 2010.02.12. 10:40:56

3M, én imádom a telet, merthát télen legyen is hó, azt is imádom. A latyak meg a hóval jár - na, ennek már nem örülök annyira, mert sajnálom a havat... Annak meg pláne nem örülök, hogy nem takarítják az útról. Egyáltalán. (A bunkó sofőrökről meg nem szólok még egyszer. %mrgreen%) Szóval, ezzel van nekem bajom, nem a februárral. ;-)

duzduzka 2010.02.12. 10:43:55

Tél... ... ... ... ... ... ... *zöldül a feje*

3M 2010.02.12. 10:46:34

Jahh, elázott bakancsok és cipellők, nem túl épületes érzés :/ Na meg amit utólag írtál :/ De olyan jó nézni a csemetéket, ahogy önfeledten, suli után csúszkálnak le a dombról, valami műanyag szívlapátszerűséggel :D Élvezik még :) Mi már nem annyira :D a velejárókat. "Gondtalan" gyerekek ... sóhaj. Persze nem szószerin gondtalan.

Emma 2010.02.12. 11:16:30

Én azóta örülök még jobban a télnek, mióta ők vannak nekem. :)

dorka. 2010.02.12. 12:53:02

Örülök, hogy nemsokára február közepe! Nehezen járhatóak az utak, fognom kell anyu alkarját, hogy ne csússzon bele. Ráadásul az éjjel lezúdult a hó a tetőnkről - mint ma reggel értesültem - és anyu nagyon megijedt. Én pedig meg se hallottam... :-D :-S

Cusi 2010.02.12. 16:25:43

összefoglalva: tavaaaaszt!!!!

Bluu 2010.02.12. 16:26:21

jólmondod, cusi ^^

d.s 2010.02.12. 20:28:32

De utálom az ilyen taplókat. Így legyél előzékeny...és persze ennek dacára te is mindig pont ilyen hülye előzékeny leszel, és felhúz újra egy ilyen paaraszt. De legalább morogtál magadban valami csúnyát rá?:)

Barbara 2010.02.12. 20:44:57

Emma, hol ész te..? Tolerancia az nincs, nem is lesz, valamikor 86-ban vizsgáztam, akkor még egy pötty volt.. :) Lassan kezdem megszeretni a latyakot.. :) Kénytelen leszek, azt mondják, ha az ember sokáig néz csúnyán, akkor úgy marad! Nem akarok tavaszra helyből csúnyán nézni, inkább szeressük a latyakot! :D:D:D

Emma 2010.02.12. 21:31:42

Barbara, az örök optimista! :D Okés, szeressük. Dées, igen én vagyok ilyen előzékeny idióta, meg apum, meg F. Úgy köll nekünk... %mrgreen% Szoktam káromkodni, néha még akkor is, ha a gyerekek hallják hátul... %redface% És nem azt mondom, hogy "azt a kutya meg a macska" :P %redface%

Barbara 2010.02.13. 11:31:52

Emma, tudod mi a jó ebben a latyakban? :) ..hogy a szerencsétlen 80 éves elektromos biciklis baboskendős mamók, akik azt hiszik, hogy kanyarodásnál sem a szemüket, sem a kezüket tilos megmozdítaniuk, úgy élik túl a telet, hogy "gyalog" a járdán közlekednek! :D :D

Emma 2010.02.13. 12:17:20

%lol% %mrgreen% :P

3M 2010.02.13. 14:06:54

d.s Félig értelek. :/ a "tapló" ... -t nem. Vagy mégis? :)

rabszolgaNŐ 2010.02.13. 20:42:21

Ma átázott a csizmám :-) megfáztam..reszketek..teázom :-(..nemakarok már több ilyen időt..

Emma 2010.02.14. 08:51:04

JObbulást! :)
süti beállítások módosítása