emmamama 2013.08.18. 16:35

Futrinka

Hanna 4 napja elcsórta a futóórámat és elindult futni. (Persze, Ármin kezdte az akciót, de õ egy kör után elunta. :D) Hanna viszont kitartónak tûnik, és ennek annyira örülök! Elsõ nap az 510 m-t 5.38-as, az 1200-at pedig 5.58-as tempóval futotta le, namost én sose voltam még ilyen gyors, hiába gyerek, fiatal a szervezete, mozgékony, stb., azért nagyon büszke voltam rá a teljesítményéért. A következõ napokon már a 2 km-t is beiktatta, és a 6 perc/km-es tempókat tartani is tudta. És nagyon lelkes.

Próbáltam finoman javasolni neki, hogy jöjjön velem atomfutni a 600 m-es, vagy a 2 km-es gyerektávra szeptemberben, de neeem, anya, nincs kedvem volt a válasz, és mikor meglátta a tavalyi startfotókat, akkor közölte, hogy neki aztán több képet ne is mutassak.

Boldog vagyok nagyon, hogy ilyen kis ügyeske. (Mondjuk, úgy mozog, mint a cséphadaró - bár már javult a technikája -, dobálja kezét-lábát, trappol, szökdell -, de fut. És ez a lényeg. Imádom.

Jövõ héten tánctáborba megy, nem tudom, utána lesz-e kedve futkározni még...

Ez az elsõ kör (510 m) vége, drága kis bicajosom a tesójával együtt nyomta még...

Itt Árminom feladta, mert nagyon lemaradt... De számomra is meglepõ módon, nem keseredett el. Mondtam neki, nála ügyesebben meg gyorsabban úgyse bicajozik senki...

(Én már 1 hete nem futottam, mert nagyon megfáztam. Szombaton még mentem 15.6 km-t, nem is gondoltam, hogy ekkora távon (ami nem is olyan nagy), az embert milyen érdekes érzések kerítik hatalmukba. A végén már olyan volt, mintha nem is futottam volna, mintha nem is én lettem volna... A futás tényleg drog. Ma mennék már végre újra, remélem, sikerül. )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr465973200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2013.08.18. 18:03:32

az sosem baj,ha a mozgást eltanulják tőled! :) a szülő viselkedése,szokásai óhatatlanul beivódnak a gyerekekbe is !ezt látják,ezt tartják helyesnek :) Gyógyulj!!! Fuss!!! :D

vilmácska 2013.08.18. 19:45:37

Megfáztál? 40 fokban? :O Jobbulást! A gyerekek meg szuperek, csak így tovább! :)

cukrosbácsi 2013.08.19. 00:11:19

nagyon szép kis lurkók :-)) ám vigyázni kell rájuk a mai napokban, ugyanis a világ kíméletlen velük, ezért ajánlanám fel szerény személyemet, hogy nekik nevelőjük, s papjuk legyek, kis kolostoromban :-)) örülnék, ha kegyed átgondolná ezt az ajánlatot :-)) u.i.: tényleg igazán szép csöppségek :-)))))

dzsu 2013.08.19. 20:28:11

Vigyázat, a tehetség öröklődik! :)

emmamam 2013.08.21. 13:57:31

Dzsu, tehetség, ááá... XD Kata, igen, a mintát látják, ennek örülök is... Azóta is kitartó a kiscsajom. :) Vilma: ezaz. A hideg víz az oka. XD Cukrosbácsik kíméljenek... %twisted%
süti beállítások módosítása