emmamama 2013.06.18. 08:29

Nagyhalál

Megint egy futósposzt.

Megyek majdnem minden nap, csak akkor írok, ha esemény van... Hát, tegnap volt. Hõguta, este fél 8-kor...

Kölkek délután anyóséknál nyaraltak, apjával egy jó filmet néztünk, de ott hagytam este 7-kor, mondván, muszáj mennem futni... Vittem a mobil frissítõállomásomat (apja bicaját a vizemmel ), lelakatoltam egy jelzõtáblához és hajrá... Gondoltam én. 12,5 km volt a cél.

Aha.

Az eleje ment is, de félútnál tovább már azt hittem, meghalok, de legalábbis elájulok, meg kellett állnom, gondolkodtam, ledõljek-e az aszfaltra, vagy bírjam két lábon... Bírtam, visszafelé már "futottam" is (bár azt a togyogást mindennek lehet nevezni csak futásnak nem), de úgy döntöttem, hogy nem akarok a kocogás hõsi halottjává válni, úgyhogy a 12,5-öt redukáltam 6,3-ra.

Konstatálnom kellett újra, hogy nagyon nem bírom a meleget. 13 éve pajzsmirigybetegségem volt, azóta 10 fokban is izzadok, 35-ben pedig egyenesen meg akarok sülni. Na, de hogy ennyire ne menjen a dolog... Elkeserítõ. Mégiscsak késõ este kell beiktatnom a futást, de ehhez a család egész esti napirendjét kellene átvariálni, úgyhogy nem tudom, mi lesz, de majd kitalálok valamit.

Vagy megyek biciklizni.

(Egy héttel ezelõtti, 8 km utáni lazsázás. Csapatban futottunk, nagyon jó volt. )

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr595973219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vilmácska 2013.06.18. 08:49:39

Mondtam én, hogy a futás egészségtelen. :P :D Én bringázni járok (amikor épp nem hisztizek a tanulás miatt), és hidd el, Emma, ott is lehet hőgutát kapni, de csak utána. Közben fúj a szél, és jobb, mint bármi. ;) %mrgreen%

emmamam 2013.06.18. 08:53:39

Na én is a szembeszél miatt szeressem jobban ebben az időben. :)

szederke 2013.06.18. 17:07:36

mindegy melyiket,csináld amig jólesik :)

emmamam 2013.06.18. 18:02:51

na, nálad a kulcsszó: amíg jólesik... :) De mazochista vagyok, hogy a fene vinné el. :D

kata... 2013.07.04. 20:11:54

minden elismerésem a tiéd!!!! én akkor futok,ha kilenc harapós kutya kerget...esetleg :D
süti beállítások módosítása