emmamama 2013.06.04. 16:51

Egyes

Hanna hazahozta élete elsõ, és gondolom nem utolsó egyesét. Most. Kábé 1 héttel az év vége elõtt. Matekból. (Fejszámolás: 20 osztás, 20 szorzás; 12 hiba ) Hazajött, és közölte, hogy környezetbõl is 4-es lesz (meg matekból és nyelvtanból, tehát az összes fõ tantárgyból). Azt hittem, megnyúzom. Ha buta lenne, nem érdekelne, de nem az (nem azért, mert az én lányom; próbálom objektíven látni a gyerekeimet Ármin valószínûleg nehezebb eset lesz; szóval, ha nem is kitûnõek a képességei, ennél azért több várható el tõle, mint amit az idén produkált).

Abba már beletörõdtem, sõt nyugodtam, hogy a helyesírása genetikailag kódoltan pocsék (bár nem tudom, hogy lehet egy tollbamondáson belül leírni a sóhaj szót sóhalyként és sohajként ), hogy nem egy fejszámolómûvész (minden óra elején matekból fejszámoltak, 20 feladat, 4 hiba felett kisegyes, ezekbõl jöttek össze a nagy jegyek, nagyon sok), de mostmár környezetbõl se lesz ötös, ugrott a jeles bizonyítvány.

Nem vigasztal már az sem, hogy állítólag irodalomból nagyon jól teljesít, õ olvas a legjobban és széles körû a tudása.

Jövõre  minden napközi után nyúzni fogom, nincs mese.

Most pedig megyünk római számokat gyakorolni, mert holnap meg abból írnak... (Jah, és olyan fáradt, hogy szinte minden este sír...)

8 komment

Címkék: suli Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr865973227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lucifer* 2013.06.04. 16:54:13

Majd alakul.. Bár ha ennyire fáradt, durva azért..:o (Világ életembe utáltam a római számokat, az nekem kínai) :D

emmamam 2013.06.04. 16:56:34

Luci... :D Jah, elfárad. Elege van. Meg nekem is. Jó lesz már, ha szünet lesz.

Lucifer* 2013.06.04. 16:57:40

;) Kibírjátok az 1 hetet.. Hajtépve is.. :D

emmamam 2013.06.04. 16:58:11

csakis. :D

vilmácska 2013.06.04. 18:37:08

Szerintem egy kicsit túlterhelik a gyerekeket az iskolában. És ha emellett még bevállal egy-két különórát, vagy pusztán szeretetből elmegy táncolni, egy idő után tényleg nagyon elfárad. :( Én is sírnék a helyében: matekból fejben szorozni-osztani egyenesen toporzékolós hisztériát váltana ki belőlem. %mrgreen%

emmamam 2013.06.05. 09:23:27

Vilma... :D Én se tudtam soha. Kár, hogy ilyenekkel rontotta le az ötösét. %rolleyes% Szerintem is túlterheltek, eleve 8 órát ülnek a suliban az iskolaotthonos rendszer miatt, és akkor még itthon is gyakoroltassam... Na, ehhez nem volt szívem. De jövőre lesz. Táncolni imád... Nem érzi kényszernek, soha nem panaszkodott, és több különórája tényleg nincs... Ez most nem gond neki szerintem, az agya van oda. :D

vilmácska 2013.06.06. 15:56:26

Óóó, félre ne értsd, nem negatív értelemben említettem a táncot, mert tudom, hogy imádja. Hanem csak úgy, hogy még az iskola mellett, ami egyébként is leterheli....

emmamam 2013.06.06. 16:56:26

Persze, Vilma, tudom én! :) Nem is úgy vettem. :) Na, de minnyá írok egy ehhez képest pozitív posztot. :D
süti beállítások módosítása