emmamama 2013.01.15. 14:30

Megtört a jég

Vagyis inkább még csak repedezik, de minden pici elõrelépésnek örülünk... :)

Ármin tegnap elment a kispajtásához játszani. Élete majdnem 6 évében ez volt a 2. alkalom, hogy a nagyszülein kívül bárhova is elment nélkülem. Sõt, haza se akart jönni, sõt, azt is megbeszélték Bencével, hogy legközelebb náluk alszik. (Most egyébként Bence van nálunk, és irtó jókat játszanak itt mögöttem. :))

Továbbá, reggel mondta óvónéni, hogy Ármin jelentkezik foglalkozásokon! Na, ez bearanyozta a napomat, ugyanis eddig megszólalni se volt hajlandó, nemhogy jelentkezni.  Végre szeret oviba járni, nagycsoportra csak megérett erre is; ezt meg onnan szûröm le - azonkívül, hogy egyre kevésbé számolja vissza a napokat hétvégéig -, hogy megeszi a tízóraiját. Tavaly még csak beleharapott egy-egy pogácsába, most viszont van, hogy elfogy mind a hat, amit odacsomagolunk neki.

De. Egyre kapom a megerõsítéseket, hogy jobb neki, ha marad egy évig még ovis (ezt már amúgy is eldöntöttem, de jönnek azért a visszaigazolások). Óvónéni mondta, hogy a színezése hagy némi kívánnivalót maaga után (persze, rajzolni se nagyon tud, színezni meg egyáltalán nem) , mert siet. Menne játszani.  

 

3 komment

Címkék: Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr865973257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2013.01.15. 15:53:21

detto,mint az én lányom. de lehet ezt mondtam már :)

vilmácska 2013.01.15. 19:22:23

Mondtam, hogy menni fog. A rajzolásról annyit, hogy még mindig ugyanott tartok, ahol középsős koromban, pedig akkor olyan jól ment, hogy anyám azt hitte, én vagyok az új Leonardo. Azóta is a pálcikaemberkéknél tartok, halvány, reszketeg vonalakkal. %mrgreen%

emmamam 2013.01.18. 16:09:22

Szeder, nem tudod elégszer elmondani, mert ez biztatás nekem (hogy nem hülye a gyerekem, sőt. :D Vilmaaaa.... %lol%
süti beállítások módosítása