emmamama 2012.07.02. 10:13

Nyavalyposzt

A tegnapi igazán nem az én napom volt, de a mai se lesz az...

Tegnap azzal kezdtem, hogy ismétcsak romlott volt a hús, amit a spagettihez gyártottam volna. (Pedig már megesküdtem rá, hogy sohasoha tálcás darált húst semmiféle hiperben... Mégis vettem a teszkóban, utolsóként raktam a bevásárlókocsiba, légkondis autóval hoztuk haza, egybõl ment a hûtõbe, a szavideje holnap járt volna le... De amikor felbontottam, már büdös volt, mint a dög.)

Álmoskám nyûgös volt egész nap, szombat óta tartó hõemelkedéssel, cipelni kellett egyfolytában.  A meleget nagyon rosszul viselem. Türelmetlen voltam a nagyokkal is.

Ma pedig... beindítottam a mosogatógépet, elaltattam a kicsit, mentem volna zuhanyozni... Mikor hallom, hogy a gép éktelenül sípol és reklamál, a csapot meg hiába nyitom meg, még kotyogás se hallatszik. Nincs víz, ellenben van kint 40 fok, bent 30. Nem tudok fõzni, mosni, fürödni, nem tudunk kezet mosni, semmit nem tudunk. 

Álmos meg ordít.

Elegem van.

10 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr695973290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2012.07.02. 10:19:34

nyugi.relax. nálunk sem volt víz egyik nap,gondolhatod milyen koszosan járunk haza munkából...na de kínomban már csak nevetni tudtam.régen sem fürödtek gyakran a parasztok;) álmibabának jobbulást!

varnyu 2012.07.02. 10:24:25

jártam igy tálcással párszor ... egyszerűbb lenne néha patkányból főzni. ha attól megbetegszek, legalább nem okozna meglepetést %evil%

Karmazsinpirók 2012.07.02. 10:41:40

Jajj, hisz mondtam, hogy teszkóból sose. :( Ilyenkor nem jár lajtos kocsi, ha nincs víz?

Mata Hari 2012.07.02. 11:04:50

A teszkó elmehet a bús ..-ba a tálcás húsnak épp nem nevezhető akármijével! Hiába adják vissza a kétszeresét ha egyszer ez a legnagyobb kicseszés na meg a bosszankodás.. Mocskos egy banda! Csórika.. :( Jobban van már? Vikit egy hasmenés tette padlóra, de aztán rohantam szmektáért ami másnapra helyrehozta.. a melegtől (is) lehet bármi, láz, hasmenés.. ilyenek! A víz meg alapból kicseszés.. Hallod, téged aztán nem kímélnek az égiek! Jóra fordul meglátod, csak tarts ki! :)

abidasha 2012.07.02. 12:50:25

az átcímkézés példája. ott amúgy is tilos húst venni :-/

Lucifer* 2012.07.02. 13:42:40

áh.. tescoba húst venni nem szabad.. hentes haverom is megmondta..:/ víz meg.. cuvaanutájukat..:(

Revenge 2012.07.02. 15:01:57

Elgondolkodtam, a vízművek ilyenkor mit képzelnek?! Ha nálunk nem lenne víz, a család sikoltozna naphosszat - tudniiillik, napi kétszer füdünk... :) Viccet félretéve, vörösriasztás, hőségriadó, ilyenkor TILOSnak kéne lennie az ilyesmi! Megjártam már egyébként hússal én is, soha-soha többé... Nálunk ma volt csirke-gyilok, 11-et levágtunk (vagyis hívtunk egy segítőt, mert nem mertük megölni őket). Az itthoni legalább tudjuk, "miből" van. :P

vilmácska 2012.07.02. 19:06:06

Ó, sajnálom. :( De tudod: "Érd meg a holnapot, és máris elmúlik a legrosszabb napod!" :D :*

emmamam 2012.07.02. 20:08:16

ehh. :) Nos, szólt a polgármester, hogy azé nincs víz, mert épp csatlakozunk a jobb minőséget adó kúthoz (kért, hogy ezt tegyem közhírré. :D). Megnyugodtam, mondtam szuper, lesz jó vizünk, és csak délig kell nélkülözni a vizet, így is lett. (Bár mondjuk most, este megint nincs víz, és kezdek ismét mérges lenni, mert ennek az okát viszont nem tudom... %confused%) Szeder, most mi is úgy járunk lehet, mint ti, bár koszosak nem vagyunk, viszont ragadunk. :S Revenge, én is kétszer fürdök egy nap, ezért is elég rosszul éreztem magam délelőtt. :D A teszkós döghús: hát, igen, mondtátok, mégis... és tessék. %confused%

lancelot, a béka 2012.07.11. 05:36:47

Gondolom, ezzel az esettel és a multikkal kapcsolatban egyezhet a véleményem emberedével...
süti beállítások módosítása