emmamama 2011.11.28. 09:50

Elkaptam

... természetesen Ármintól a hányósf.sóst. Úgyhogy hétvégén konkrétan felkelni sem tudtam, vagy aludtam, vagy mindent valahonnan távolról hallottam, szóval nem voltam magamnál. Isten áldja a nagyszülõket, mert anyósék elvitték Álmost, csak enni hozták haza, anyukám pedig elvitte a nagyokat. Fõztek is nekünk. Apjuk természetesen este 6-ig dolgozott szombaton is, vasárnap kettõig, de örüljünkhogyilyenjómunkahelyevan címszóval próbáltam elfogadni a helyzetet. Nehezen ment-megy, fõleg, mert látom (mert mostmár látok, ugyanis jobban vagyok ), hogy milyen fáradt, de ma se ér haza fél 7-nél elõbb. Meg holnap se. Ehh.

Pénteken - amikor még semmi bajom nem volt - elmentünk Hanna sulijának a mûsorára, Kire ütött ez a gyerek a címe, minden osztály, szakkör fellépett, ennek következtében 9-ig tartott az esemény... Cserébe nagyon jó mûsorokat állítanak össze a gyerekek-pedagógusok.

Egy videót volt energiám eddig feltölteni, unalmas lehet (Hanna az egyik falevél a 3 közül, és olyanok, mint a kis holdkórosok ), úgyhogy elsõsorban a családnak teszem ide.

(Nem teszem ide, mert nem tudom... )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr325973342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2011.11.28. 10:05:51

Jobbulást!!

Karmazsinpirók 2011.11.28. 10:08:09

Jobbulást! :)

kékáfonya 2011.11.28. 14:02:29

Írtam ide és nincs itt. Ezt vajon kiteszi-e?

kékáfonya 2011.11.28. 14:05:11

Kitette, akkor megírom megint miszerint ad 1; örülök, hogy jobban vagy! Ad 2; sajnálom, hogy a videót nem sikerült feltenni mert én nem voltam ott csak apjuk, ő meg csak a másodikasokról csinált videót. Ad 3; szerintem is kissé sok a 4 órás műsoridő, lehetne külön alsós és felsős délután, így minden szülő oda menne ahol gyereke van és csak 2 órát tartana.

lancelotbeka 2011.11.28. 17:20:59

Jobbulást kívánunk Nektek,kedves Emma! Dorkámmal már kezdtünk aggódni,hogy embereddel mi lehet,mert egyikünk blogján sem adott életjeleket. :) Lassan jönnek az ünnepek,talán kevesebb lesz a meló,több időt tud veletek tölteni.Pacsim Böczikének és a srácoknak,Neked és Hannának kézcsók! :)

Vianya 2011.11.28. 22:37:40

Jobbulást Neked!!!

Thalia 2011.11.29. 05:51:55

jobbulást, egy ilyen hányósf.sós még az életkedvet is kioltja, komolyan mondom, pár nap tényleg kóma..:(

emmamam 2011.11.29. 12:42:22

Köszi a jókívánságokat, mostan köhögősnáthás időszak következett, de ez inkább ezerszer, mint az a hétvége... %confused% Folyamatosan drukkolok, h Hanna meg Álmos el ne kapja ezeket. Ármin már túl van rajta, F-fet meg nem is látjuk... Béka, ez az oka annak, hogy nem jár felétek, de, ahogy ismerem, be fogja pótolni. %mrgreen%... Próbálkozom még a videókkal, de annál, amit igyekeztem feltenni, volt jobb is, de majd lassan... :) Áfi, valahogy úgy kellene tényleg ezt a műsort, mert nagyon jó produkciók voltak (a másodikasoké kifejezetten tetszett a kölkek azóta a Kárókatonát akarják hallgatni _D), és én is sajnálom, hogy a szünet utániakról így lemaradtam. De kegyetlen hosszúúú...

Mata Hari 2011.11.30. 06:55:58

Gyógyulást Neked! Vigyázzatok magatokra! (már ha lehet)
süti beállítások módosítása