emmamama 2011.09.04. 17:45

Dunaiváros

Találtunk a közelben egy jóóó strandot. (Barátnõm és a munkatársaim már korábban is ajánlgatták...) Dunaújvárosban (Ármin szerint "Dunaivárosban" ) leledzik, és már a múlt héten kipróbáltuk. Gyerekek, fõleg Hanna és Álmos nagyon díjazták: elõbbi egész nap az apjával játszott a mély vízben, utóbbi pedig végigaludta mindkét napot. Ármin nem mert bemenni a mély vízbe, a gyerekmedencében pancsoltam, meg labdáztam vele, ezen kívül játszóterezett õkelme. Hazafelé pedig betértünk a McDonaldsba mûízû vacsiért... Dehát ez volt a pont az i-re mindkétszer.

Képek a tegnapról:

  

  

  

Vigyor a cumi mögött.

  

Nagyfiú.

  

A harmadik kékszemû.

  

"Valahogy így kellene majd megfordulni..."

  

Srácok.

  

Hintapalinta.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr925973392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.09.04. 18:07:10

Dunaiváros :D:D Ármin... :) Aranyosak a gyerkõceitek, a kis cumis mosolyos meg fõleg! :) Itt csak Sugó van, de láttam má tisztábbnak is.. ;)

Elikris 2011.09.04. 19:23:24

Örülök,hogy tetszett. Mi is voltunk jó párszor,szerintem is jó hely...

warnyu 2011.09.04. 20:45:06

(olvashatod, Emma .. )

kékáfonya 2011.09.04. 22:10:02

Mi is jártunk tavaly ide. Idén nem, nem bírtam volna a csúszdákat. :)
süti beállítások módosítása