emmamama 2011.07.27. 16:24

Oltás

Apjuk bevitte a 2 nagyot a doktornénihez - a kullancs-encephalitis elleni szérumot kellett megkapniuk ezekben a hetekben, mert már eltelik lassan 1 év a tavaly kapott óta. Ismételni kell. Hanna cirkuszolt szegénykém, hisztizett, hogy õ ugyan nem megy - láttam lelki szemeim elõtt, micsoda harcot kell majd vívnia apjának a váróban, hogy becincálja a kisasszonyt... Ármin tartotta magát, mint ergy kis hõs, jókedvûen ment el itthonról, vitte a kis rendõrautóját is. Végülis edzett már, amennyit esett szegénykém, meg a fogorvosnál is olyan ügyes volt, gondolta, rosszabb nem jöhet... Én meg itthon ettem a kefét, merthogy Álmos miatt nem mehettem most velük.

De apjuk hívott: túlestek rajta, nem volt semmi baj, Hanna csak egy picit sírt, Ármin meg egyáltalán nem...

Hamarosan újabb oltást kapnak, mert kiderült, hogy Hanna bárányhimlõ ellenije (amit 3 éves korában adattunk be neki) nem ért semmit, újra kell oltani (pontosabban: még egy oltást kell kapnia), és Árminnak is kettõ jár (õ még egyet sem kapott). Úgyhogy, ezt is feliratom, amikor Álmost viszem a 2 hónapos szurijára... Még jó, hogy van oltási kiskönyv, mert egyszerûen ezt már nem tudnám követni.

7 komment

Címkék: Hanna Ármin

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr605973420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abidasha 2011.07.27. 16:29:41

mégis csak Õ a férfi, nem sírhat :))

Barackbaba 2011.07.27. 16:31:55

nos, hát ez az! :D

szederke 2011.07.27. 16:38:04

ez ma az oltások napja...itt gyerek,ott kutya:)

Barackbaba 2011.07.27. 16:41:01

Igen, olvastam... :D A különbség, hogy mi eddig is mehettünk sétálni. %mrgreen% :D

Egy Kisanyuka 2011.07.27. 20:02:37

Huh! A kicsi hõsök. :) (Én világ életemben utáltam a tût.)

madárka. 2011.07.27. 21:37:47

Nyugi Emma, engem még 10 évesen is az orvos meg az anyukám együtt kergettek az orvosi rendelõben az asztal körül és nem tudtak lefogni, hogy a sejhajomba injektálják az orvosságot. :D Úgy kellett rám ülnie anyának és lefognia... 12 évesen, amikor vérvételen voltam, NA AKKOR szoktam meg a tût. Épp megvolt. Gondoltam: Na, kiderül, melyik fáj jobban. A hasam nyert. ;P

karavella 2011.07.29. 13:55:18

amikor én kis manó voltam még házhoz jött a bácsi oltani és agyondicsért az egész család hogy meg se moccantam alatta,a nõvéremet pedig az ágy alól kellett kicincálni..aztán fordult a sorrend és a lehetõ összes helyre be tudtam bújni a rendelõben.. %mrgreen% tele van a postaládád úgyhogy nem tudtam válaszolni,köszönöm szépen hogy gondoltál rám,bent vagyok! :D -Zoli
süti beállítások módosítása