emmamama 2011.05.16. 17:50

Mandula, kancsi

Hanna nincs jól. Mondhatni: ilyen betegnek nem láttam még. A reggeli teáját a lázcsillapítóval együtt "visszaadta" mielõtt elindultunk a doktornénihez, ott pedig úgy rázta a hideg, hogy remegett vele a szék, még az én poncsómat is ráterítettem (úgy nézett ki, mint öreganyám), annyira fázott. Doktornéni elsõ kérdése az volt, van-e a családban hasonló beteg, mondtam neki, van is (anyósomék) és vélhetõen lesz is, nameg, hogy az oviban is van valami nyavalya. Bólogatott bõszen. Végül a diagnózis: mandulagyulladás. Kapott egy rakat gyógyszert. Ármin is jött velünk, mert nem tudtam kire hagyni most, de nem is baj, ugynais doktornéni ránézett és jót vigyorgott rajta. Kérdezte, voltunk-e szemészeten már vele... Mondtam, hogy a nyári szünetben készülünk menni. Ezt õ nagyon helyeselte (vajonmiért ) és kért a majdnai leletrõl egy másodpéldányt is. Úgy gondoltam, ezek után elõrehozom a tervezett szemészlátogatást és a napokban bejelentem Ármint egy maszek dokihoz, akit többen dicsértek (és akire nem kell hónapokat várni, hogy eljussunk hozzá). Remélem, halmozottan szemüveges családunknak nem lesz Á. személyében még egy négyszemû tagja...

Érdekes volt a mai napunk egyébként, mert legalább kétfelé kellett volna osztódnom, Ármin egyfolytában biciklizni akart az utcán, Hanna pedig egész nap magas lázzal feküdt, pityergett és azt igényelte volna, hogy mellette legyek és fogjam a kezét. Épp mielõtt bediliztem volna a megfelelési kényszertõl Ármin megadta magát és elaludt. Cirka 3 órája ezt teszi, úgyhogy igencsak aggódom, hogy (a "bevált" szokás szerint) õ lesz a következõ áldozat...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr775973466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szottyadt Szömörcsög 2011.05.16. 17:55:05

Gyors gyógyulást kívánok! :)

kékáfonya 2011.05.16. 19:50:07

Szegény beteg törpe! :( A mandula nagyon fáj is, iszonyú sokat szenvedtem vele gyerekkoromban. :(

Thalia 2011.05.16. 20:14:14

jobbulást a betegnek, reméljük Ármin nem csatlakozik...

emmamam 2011.05.16. 20:31:55

Köszi nektek... :) Áfi, én is szenvedtem, 3 éves koromig, és akkor kikapták az összeset, hála az égnek...

euphoria. 2011.05.17. 11:12:27

gyógyulást a kicsi Hannának, ti meg ne kapjátok el, itt a tavasznyár most már napsütés is van, majd a napocska nem engedi :P a mandula kivétel jó mert sok fagyit kell enni (de valamiért ott vannak azok, úgy hogy nem hiszem hogy jó az ha nincs) %mrgreen%

emmamam 2011.05.17. 13:47:30

Persze, hogy jó, megszûrik a kórokozókat (asszem), de, ha már gócokként szerepelnek, akkor már nagyon nem jók.

proofreader 2011.05.19. 09:04:19

Öcsémnek kikapták a manduláit, azóta hallókészülék nélkül nem hall semmit.
süti beállítások módosítása