emmamama 2011.05.13. 19:20

Vegyes érzelmek

Ma emberem bejelentette, hogy, mivel átlépett egy bizonyos sugárterhelési határt (ami, mint ahogy gyõzködött róla, még így is jóval az egészségügyi határérték alatt van), kapott õ, és a családja (vagyis mi ) egy hetes üdülési lehetõséget Keszthelyen, a cége háromcsillagos szállodájában.

Valahogy nem tudok ennek felhõtlenül örülni, annak ellenére, hogy hiszek (pontosabban: hinni akarok) az erõmû veszélytelenségében - már ami az ott dolgozókra való odafigyelést illeti -, de ez mégis valahogy amolyan kárpótlásízûnek tûnik számomra. Mondjuk így: "menjél öcsém, úgysem éred meg a nyugdíjat"-félének.

F. azzal nyugtatgat, hogy egy másik erõmûves cég alkalmazottjai sugárterhelés ide-vagy oda (ha légkondis irodában ülnek napi 8 órát, akkor is) minden évben ingyé mehetnek ugyanígy kikapcsolódni.

Most akkor örüljek? :)

Nehéz lesz az idõzítés, mert a nyár Álmos miatt szinte kiesik, utána pedig Hanna suliba megy, de majd megoldjuk valahogy, kihagyni nem fogjuk, az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr615973470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flashback. 2011.05.13. 19:28:23

örülj mindenképp! bár belegondolva azthiszem én is ugyanezt futtattam volna le magamban,sose hittem abban amit ingyen van :D

emmamam 2011.05.13. 19:29:16

ugye? :) :S

emmamam 2011.05.13. 21:29:39

Nem ingyen van, megdolgoztam érte! Egyébként az Aggteleki cseppkõbarlangban a turistákat csónakáztatók hetente nagyobb sugárterhelést kapnak, mint én (mi) leállások alkalmával havonta! Azaz a négy blokk évente összesen öt hónapot áll, õk meg az év minden munkanapján (vagy még többön) ott eveznek a barlangban, kevesebb fizetésért, és még üdülést sem kapnak! Egyébként sugárterhelés terén nincs susmus (pl.: 2012 februárban jön a WAGO Amerikából ellenõrzésre) azért van nálunk három diziméter. Az egyik eredményét az erõmûben elemzik, a másikét ha jól tudom az Országos Radiokémiai intézetben, a harmadikra nem emlékszem, de erõmûvön kívül, és mind a három dozi értékének egyformának kell lenni! Böczike voltam :)

Mata Hari 2011.05.14. 06:23:12

Egyik szemem így, a másik úgy.. ;) Menjetek, ki ne hagyjátok a gyönyörû szülõvárosom látványát!

emmamam 2011.05.14. 07:25:40

Böczike, köszönjük szépen a kimerítõ felvilágosítást. %mrgreen% (fb. meg nem úgy gondolta szerintem, meg én sem, teeee! :D) MH, nemmondod, hogy Keszthelyen születtél! :D

Mata Hari 2011.05.14. 07:35:53

Debizaa! :D

emmamam 2011.05.14. 07:43:49

:D Gyönyörû város, egyszer már jártam ott. :)
süti beállítások módosítása