emmamama 2011.04.22. 08:16

Elhavazódva

Jönnek a hullámok és összecsapni készülnek a fejem felett...

Húsvéti nagybevásárlást tegnap megejtettem; röpke 3 órán át tartott , a legtöbbet a játékboltban -részlegen idõztem. Idõközben többször megálltam, és elgondolkodtam, hogy akkor most azonnyomban megszülök, avagy sem... Azt hittem, sosem érek haza. Itthon folytattam a mosással és rámolással... Este lett, mire végeztem. És még nincs lemosva a bejárati ajtó, ma még takarítok (a gyerekekkel a sarkamban), és sütnöm is kellene valamit, mert anyósék ma jönnek Ármint köszönteni, de holnap is kellene sütnöm valamit, mert holnap anyuék jönnek, tortát szeretnék (egyszerûbbet), bár ma hoz anyósom, dehát mégiscsak holnap lesz a szülinap; és fonott kalács is kell, meg fõtt sonka, és tojást is kellene festeni, és vasárnap is vendégeink lesznek, õket is meg kellene majd valamivel kínálnom, és húsvét is lesz aznap, és búcsú is akkor lesz  nálunk, és vááááá...

Ha ezt a hétvégét/ünnepet túléljük Álmossal, akkor mindent.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr1005973485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi a szomszédból 2011.04.22. 09:45:40

Emma, egyszerû tortához ötlet: Süss egy sima piskótát torta formában persze, vegyél 1 l Hulala tejszínt, egy csomag gesztenyepürét. A tejszínt ízléseteknek megfelelõ mennyiségû cukorral verd fel úgy kb. félig, utána a lereszelt(összetört, szétnyomott - ahogy tetszik :) ) gesztenyepürével verd tovább keményre. Én szoktam instant zselatint (vagy hogy hívják, amit nem kell fõzögetni) is beletenni. Félbevágod a piskótát, megtöltöd a krémmel, a tetejére is meg az oldalára is teszel, szépen kidíszíted és kész a csodás, finom torta :) És tök egyszerû!!!! Ha nem szeretitek a gesztenyét, mást is keverhetsz a tejszínbe. És vigyázz magatokra!!!!!Annyit nem ér ez a húsvét, hogy valami bajod legyen!

euphoria. 2011.04.22. 10:24:26

ú ezt akommentben lévõ receptet én is nagyons szeretem :D látom nem egyszerû nálatok a húsvéti ünneplés, Emma azért néha pihenj le picit, vagy legalább ülj le jó ?:)

Mata Hari 2011.04.22. 13:40:10

Emma, nem sok ez egy kicsit most Neked? %confused% Tessék néha azé leülni, a lábad még nincs fából vagy micélból.. :D

Mata Hari 2011.04.22. 13:41:03

Szomszéd Ildi: Tök jó ez a reci! :D Egyszerû, gyors és finom.. :P

kékáfonya 2011.04.22. 17:25:24

Én még ablakot se pucoltam. Egyet se. Vagy alszok, vagy émelygek. Evvan. Te is vigyázz magadra, nem muszáj ám mindennek az élén állnia!

Moranna 2011.04.23. 10:35:45

Egyetértek az elõttem szólókkal, Emma, tessék pihenni is! Ezt a receptet én is kipróbáltam amúgy, nagyon finom! És könnyû is, Hanna is tud segíteni neked, ha szeret ilyeneket csinálni és van kedve hozzá, ügyesen fel tudja verni robotgéppel ( ha van) a krémet, Te pedig ülhetsz mellette és felügyelheted. :)

Ildi a szomszédból 2011.04.23. 16:11:59

Örülök, hogy ilyen népszerû ez a reci, és tényleg iszonyú finom, meg egyszerû :)

emmamam 2011.04.23. 18:48:20

Ildi, köszi a receptet! :D lementettem, máskor majd megsütöm, mostmár másmilyent csináltam, mert megvoltak a hozzávalók. :) (Nyomi lett, de finom. :))

kata... 2011.04.23. 23:05:11

az a recept,amit Ildi írt,valóban nagyon egyszerû,és nagyszerû:D én is ilyet sütöttem férjem szülinapjára,mascarponéval megbolondítva a gesztenyét:):D%lol%
süti beállítások módosítása