emmamama 2011.03.26. 07:50

Nevek...

A gyerekek este ovis élményeiket mesélték.

Hanna:

- A másik csoportban van egy kisfiú, és mikor a J-t lõdöztük, a Zsófi kiabálta a nevét.

- Hogy hívják a kisfiút?

- Hektor.

-

- Ööö... Viktor!

***

Ma sûrû napunk lesz: délelõtt Abigélt várjuk, délután pedig Zsófi szülinapi zsúrjára vagyunk hivatalosak. nagyon várják már a gyerekek, mióta tudják, hova megyünk, vissza kell számolni a napokat... :) "Szülõs" buli lesz, sajnos F. lemarad a jóról, megint estig dolgozik...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr385973506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mata Hari 2011.03.26. 08:32:21

Jó bulizást gyerekeknek!! :) Ismerek sok névváltozatosságát, de a legtrendibb a: - "cuncimókusbögyörõ" %mrgreen% :D

emmamam 2011.03.26. 08:42:39

jáj. %mrgreen% köszi! :)

euphoria. 2011.03.26. 09:15:05

jó bulizást, nektek! én is annyira szerettem az ilyen bulikat kicsinek. de egyszer valamelyiknél bebújtam az asztal alá.. :D és a szülinapos nõvére, akit szintén Andinak hívtak vigasztalt.. meg meg az én bulijaim sosem sültek el jól, nekem semmi sem volt jó sose%twisted%

kékáfonya 2011.03.26. 16:03:03

Jó bulizást!!! :)

emmamam 2011.03.27. 11:35:11

köszi, megvolt!
süti beállítások módosítása