emmamama 2011.02.17. 11:41

Szerepjáték

Szeretem figyelni, mikor szerepjátékot játszanak a gyerekeim, mert ilyenkor ismerem meg legjobban a belsõ világukat. Tegnap a babaházban játszottak; Hanna volt az anyuka, Ármin az apuka. Egyebek között ezt csíptem el (gyorsan le is írtam):

Hanna:

- Szívem, gyere! Lesz még egy kistesónk, lány lesz, és Rózsának fogják hívni...

Mai Árminszóalkotás pedig ez:

- Gyere, labda, betalálkozlak (berúglak) a helyedre!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr65973531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.02.17. 11:46:37

szép név a Rózsa. én is mindig babaházban játszottam régen, most már nincsen babaházam, de azért szoktam babázni :D, ez most érdekesen hangzik egy 19 évestõl, de hát ez van, ballagásra is barbiet kaptam %redface% Ármin olyan, mint az anyukám%lol%. mindig új szavakat alkot, és utána nem érti, hogy miért nem értjük :D n

kékáfonya 2011.02.17. 11:54:30

Ballagásra Barbie-t? Most zúztad szét Eup. abbéli reményeimet, hogy a lányom gyorsan túl lesz a rózsaszínes Barbie-s korszakon. :) Enikõ hugit akar, azt mondta, legyen Anna. Hámondom inkább ne. Erre: akkor legyen Emma! :D Úgy tûnik bejönnek a duplázott mássalhangzós nevek a leánynak. :D

euphoria. 2011.02.17. 11:58:14

hát a rózsaszínes barbie korszakot lehet kinövi, amit kaptam barnagöndör hajú bõrszerkós barbie, majd lefotózom :D.. úgy hogy a rózsaszínt ki lehet nõni a barbie-kat nehezen :D

emmamam 2011.02.17. 18:58:25

Eup, láttam én már szadomazo barbit is... %mrgreen% :D Én is féltem a barbitól, de nem vészes. Hanna sokat öltözteti õket, meg autóznak velük... Aztán ennyi. De lehet tizenévesen meglepõdik szegénykém, hogy nem hosszúcombú nagymellû nõci lesz belõle... :P

emmamam 2011.02.17. 18:59:12

Én nem a néven akadtam fenn (bár nem tetszik a Rózsa %rolleyes%), hanem azon, hogy még egy tesót akarnak, és ezt már korábban nekem is hangoztatták. :D

katavagyok 2011.02.17. 19:01:50

Nagyon jó bemondásaik vannak,és mindig olyan logikus,ha belegondolok nálunk a 19 éves is képes számomra nem létezõ szavakkal elõáálni :)

eszemiszom 2011.02.17. 21:27:36

Eszméletlen jók! :D:D Gyere szívem... %mrgreen% Azért elvagy! Így hallgatni õket, jókat kuncogni.. nem kell bébisintér? :D

Thalia 2011.02.18. 06:19:06

:) de aranyosak...

emmamam 2011.02.18. 08:14:30

Barbara, de elkelne... :D Én egész nap röhögök. vagy kiabálok. %mrgreen%

eszemiszom 2011.02.18. 10:16:53

Röhögve kiabálsz.. :D ellennék, szeretem a vagány srácokat, ilyen Ármin beszólogatósok meg egyenesen a zsánereim! :D
süti beállítások módosítása