Hanna este ijedt arccal jött hozzám:

- Anya, itt ugye nincsenek bújkálók? - Miután kitaláltam, mit is mondjak, próbáltam megnyugtatni, hogy erre nem bújkál és nem ijesztget gyerekeket senki, meggyõzésképpen még a függönyöket is behúztam, és azért megkérdeztem tõle, hogy honnan vesz ilyesmit?

- A dinós könyvbõl. - Hozta, és mutatott - egy vulkánt. (A következõ percekben hosszú fejtegetést kezdhettem arról, hogy felénk nincsenek vulkánok (Ármin: Erdélyben sincsenek? ), s, ha voltak is, már kialudtak - aztán arról, hogy mit jelent az, hogy kialudtak, és vááá.

Ma pedig Ármin a perselyét kérte a polcról, így:

- Anya, odaadod a pezsgõt? -  

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr325973550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jeefo 2011.01.17. 18:36:52

Emma, írtam egy privit.

euphoria. 2011.01.17. 18:38:31

u nálunk ez mindennapos.. csak nem kisebb gyerekek hanem anya és én közöttem.. :D sosem értem meg amikor mondja hogy adjam oda a narancsot és nevet.. és közben a kenyérre gondol.. :D

eszemiszom 2011.01.17. 19:06:40

Próbatétel: ki bírja tovább? :)

nyanya 2011.01.17. 20:16:36

A kis okosak :)Csak hogy fitt maradj agyilag:)

emmamam 2011.01.18. 08:20:16

Hát, muszáj. Csak abban bízom, hogy nem mondok hülyeségeket.
süti beállítások módosítása