Megsütöttük Kata gesztenyekockáját (Kata, irtó finom lett!! Sajnos szép nem, mert a tészta kissé beleragadt a tepsibe (valószínûleg nem kentem ki rendesen) , ezért nem fényképeztem le...). Gyerekek is ették, pedig nem nagyon szeretik a süteményeket. Itt épp a padlóról esznek és nyalogatják a habot a fakanálról...

Ármin "boltosat" játszik.

Kirakóznak. Ármin is nagyon ügyesen rakja már a 104 db-os csajos puzzle-t. (Csak õ hamar megunja, konkrétan egy sarkot kirakott és ott hagyta, hogy Hanna fejezze be. )

Narancssárga hajú.

Beteg egyébként. Lázas. Megint. Én is beteg vagyok, de azt nem részletezném... Valami ronda vírus tombol, Ármin másfél nap alatt átesett rajta, én is jobban vagyok, és nagyon remélem, hogy Hannának nem lesz a láznál "komolyabb" baja. Holnap F. itthon marad és beviszi P-ra orvoshoz. Délutánra McDonalds volt nekik beígérve (miután felkeressük a nõgyógyászomat, hogy meglesse, kistesó hogyan viseli az én nyavalyáimat... ), nem tudom, mi lesz majd belõle. Mármint a kajálásból.

A nap híre pedig: Ármin végre elment az oviban pisilni. (Eddig mindig visszatartotta inkább, míg haza nem ért... ) Hanna kísérte el és segített neki, úgyhogy nagyon-nagyon meg lettek dícsérve mindketten.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr965973558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

euphoria. 2011.01.10. 21:51:19

úú de jó, hogy ilyen testvérek hogy Hanna elkísérte. és nagyon aranyosak a képek, Hanna pedig egyenesen gyönyörû kisnagylány! az orvoshoz meg neked sok szerencsét, nem lesz

Jeefo 2011.01.11. 09:42:53

Jaj, már megint... Mielõbbi gyógyulást nektek! Vera is köhécsel már két hete, most kezd átmenni neki hurutosba, erre már megint taknyos, kezdõdik elölrõl. :/ Hanna milyen szép ezen a képen (is). :O :D Elfogadnám a hajszínét, akármilyen "narancssárga". %mrgreen%

katavagyok 2011.01.11. 10:10:40

Jobbulást!! :) örülök,hogy ízlett a süti,enyémek is szeretik:D:D

emmamam 2011.01.11. 10:43:06

Kata, megkaptam parancsba embertõl, hogy máskor is csináljak ilyent... :D Köszi a jókívánságot. Jeefo, Verának is jobbulást, szegénykém... :( Nekem is tetszik a narancssárga! :D

eszemiszom 2011.01.11. 13:09:10

Lehet, hogy ez a lapi nem igazán adja vissza a szineket (?) de nálam Hanna haja inkább vöröses világos barna mint narisárga.. Ám az arca csudiszép!

fönícia 2011.01.12. 22:58:06

ügyesek és szépek +1 dícséret :)

emmamam 2011.01.13. 14:12:51

Köszi. :D Barbara, olyan egyébként a valóságban, vöröses-világosbarna, de egyértelmûen a vörös kategóriába tartozik. :D
süti beállítások módosítása