emmamama 2010.11.09. 18:52

A tíz csapás

Ma délután kötelezõ pihenésképpen (míg a gyerekek anyuéknál játszottak) F-fel megnéztük ezt a filmet:

 

F. kétszer látta az utolsó egyharmadát, mert én nagy szükségét éreztem annak, hogy a 3 takaróm alatt elaludjak közben... Ez nem a film színvonalát, hanem az én agyam állapotát tükrözte. Szóval, ajánlom mindenkinek, aki szereti a jó horrort. Fikmzene pedig: Evanescence. Ez külön jó benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr655973619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eup. 2010.11.09. 18:56:23

szeretem ezt a számot.. egyik nap a hugimmal a Motelt kezdtük el de annyira unalmas volt hogy abba hagytuk o.o

kékáfonya 2010.11.09. 19:52:35

A kör leszoktatott a horrornézésrõl (azt ne nézd meg a hugiddal Eup), de ez inkább látványos mint félelmetes a bemutató alapján. Lehet letöltöm.

Emma 2010.11.09. 20:16:04

Nem volt annyira félelmetes, Áfi.. :) A Kör elsõ részét moziban F-fel láttam, hónapokig a hatása alatt voltam, addig és azóta sem olyant nem láttam de nem is akarok... Mondjuk, 200 Ft-osan, papírtokban megvettem nemrég az eredeti, japán változatot az 1-est és 2-est is (állítólag az még durvább :O), de csak F-nek, én többet nem vagyok hajlandó végignézni... :) Nah, szóval ez nem olyan, meg sem közelíti, és akár vallási témájúnak is mondhatnánk. Nekem olyan lájtos horror volt, de bejött, az ilyent szeretem. :) Nem volt unalmas, nem volt nevetséges, mint némelyik. Eup, azért ezt se nézzétek együtt meg, bár nem tudom, mennyi idõs a hugid, én 16-os karikát tennék rá. :D

eup. 2010.11.09. 20:21:06

15 éves a hugim, és Rémálom az elm utcábannal kezdte a horror nézést.. a kört pedig még én sem láttam teljesen, csak addig míg a samara mászik ki a kútból.. de azt élõben is volt szerencsém megtapasztalni csak sátorral és Nórival.. :D egy vicces éjszakai kertben sátorozásos lányos estén.. ennél félelmetesebb dolog még nem történt velem mint a Nóri látványa:D

Thalia 2010.11.10. 06:19:50

Nem láttam még... A kört viszont igen, az egy nagyon jó film, csak hülyeség a vége...hogy a csaj kijön a tévébõl, meg ilyenek...:)

zsuzsa 2010.11.10. 10:05:41

Sziasztok! Igaz a hír, hogy meglett Tommy? A Blogján az van kiirva, hogy megvan!!!!!!

kata... 2010.11.10. 10:09:57

csak nagyon kevés horrort néztem,nem igazán szeretem,nálam a krimik a kedvencek:) Bár a múltkor néztem valamit(cím már elveszett%rolleyes%),e csak úgy takaró alól %mrgreen%

Emma 2010.11.10. 10:10:22

megvan, igen, msn-en is ezt írják. :D
süti beállítások módosítása