Felkerestem hát a tüdõgyógyászt, priváte; mivel a magánrendelésén akupunktúrás és lézeres és nemtommégmilyen kezeléseket folytat, ezért mondhattam én bármit, engem is megböködött, a többiekkel együtt. Volt tû a hátamban, a nyakamban, a mellkasomban, a hasamban, lábamban, kezemben, fülemben és amögött, és még a jóisten se tudja, hol. Élmény volt, fõleg, mert míg sündisznóként ücsörögtem háromnegyed órán át a sorstársak között, nem kínzott az allergiám, és nem is fulladtam. Érdeklõdtem, nem maradhatnának-e a tûk, de nem maradhattak. Kaptam gyógyszert is, Foster nevezetût. (Nem, nem Jodie... ) Ez szteroid, úgyhogy, amíg használom, elfelejthetjük a gyerektervezést. (Remélem, nem kell sokáig használnom. ) Persze, az akut rohamokra ez se jó, de remélem, ha szedem - illetve: fújom (szívom), mivel ez egy inhalációs pipa -, akkor nem is lesz rohamom. Kedden azért be kell mennem a tüdõgondozóba, referálni, hogy mennyire vált be a gyógyszer, és adminisztrációs célokból, de fene se bánja.

Az orvos egyébként megismételte a házidokimat: a Diaphyllin semmit sem ér... Azért, ha nagyon pocsékul leszek, kapkodok be abból is.

Szép az élet - ahogy Tommy mondaná...

Várom az elsõ fagyot...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr555973679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2010.09.03. 18:35:24

Pucéran ücsörögtél 45 percet? Mert akkor allergiád nem, de tüdõgyulladásod lesz! Vagy ruhán át böködte hátad-mellkasod? Nem tudom ám, én nem voltam még süniztetni. :)

Emma 2010.09.03. 18:37:45

Neeem... :D Ruhán át, teee! :D Illetve: olyan részeken böködött, ahol nem volt épp ruha (kh... a hasamon felhajtottam a blúzt (2 centis részen), a nadrágom szárát meg felhúztam, szóval ennyi volt a "sztriptíz" csak hálaégnek. :D Volt, akinek a zokniját is le kellett vennie, én szerencsére - meg a többiek szerencséjére - ezt megúsztam. %mrgreen%

Kesszi 2010.09.03. 20:18:55

fagy?? én is várom, keddenként fogom leginkább szeretni, mert este háromnegyed kilencig lesz órám, és én ott fogok dideregni a buszvégállomáson, mikor már csak fél óránként fog járni..

szederke 2010.09.03. 22:29:27

naugyehogyjóleszafagy?....:D

Emma 2010.09.04. 06:31:17

Jójójó! :D Kesszi... %confused%

Barbara 2010.09.04. 06:57:00

Azt mondják, tényleg jó ez a tûszurkálós, meg a akupresszúra is beválik.. Itt Vaskúton az egyik házidoki is nagyban ûzi, kijár házakhoz szurkálódni, de bent a rendelõben is van egy külön helyiség, ahol nem régiben volt egy sztori is, elmesélem: Mamóka is szorgosan bejárt hozzá. Egyszer körbetraktálta az említett dottóre (Dr. L. M.) és a végére ott felejtette csórit, szépen hazament, majd késõbb a takarítónõ talált rá.. Az egész falu ezen kuncogott hónapokig! :) Végül is baj nem volt belõle, a mamó meg jól kipihente magát azalatt..! :D ..én is várom a fagyot nagyon, a hülye parlagfû-feeling nem sokára élesben fog tarolni! :( ..már pedzegeti!

Emma 2010.09.04. 07:10:29

%lol% (ezt a szegény mamóra... :)) akkor várjuk ketten. :D

Thalia 2010.09.04. 07:29:44

Szia Sünike! Remélem használni fog a szteroidos cucc, gyorsan meggyógyulsz, aztán jöhet a béjbiprojekt!

Emma 2010.09.04. 10:49:21

:D remélem, Thalia... :D :D (Egyébként már most jobban vagyok. :D)

duzduzka 2010.09.06. 18:14:00

Phû, hát... kitartást, és hamar odaérõ fagyot. Innen is odafújom majd, ha kell. :D
süti beállítások módosítása