Kínoz az allergiám, napok óta nagyon fulladok este és éjszaka, van, hogy egész nap. Az hagyján, hogy alig élek, de ilyenkor nehezen beszélek, és rettenetesen feszült vagyok, nem bírok normálisan viselkedni sem F-fel, sem a gyerekekkel - és ez bánt. (Az ingerküszöböm igen alacsonyra tud szállni akkor, amikor nem jutok oxigénhez ) A Diaphyllin már csak olyan, mint halottnak a csók (ja, de fogyok tõle, mert felgyorsítja az anyagcserémet és elveszi az étvágyamat... ). Ma átcaplattam kedvenc háziorvosomhoz, aki belgyógyász és allergológus is egyben, mondta, megvizsgál, akkor is, ha most épp jól vagyok. Kiderült, hogy mégsem vagyok jól, hallja az asztmára jellemzõ jeleket a tüdõmben (jesszus, mi lehet akkor, amikor nem vagyok jól???  ) Elmesélte, hogy a Dipahyllint már nem adják, és azt az asztmapipát, ami nekem ezelõtt nyolc évvel volt, és még õ írta fel, nos, azt sem. Sõõõt, õ semmit nem írhat, csak a tüdõgyógyász, úgyhogy kaptam beutalót a tüdõgondozóba azzal a felszólítással, hogy sürgõsen kérjek idõpontot.

Kértem. Jövõ hét keddre  kaptam is.  Hiába könyörögtem az asszisztensnek, hogy deénnagyonrosszulvagyok, és hogy a háziorvos, ésésés... Nem volt apelláta. Nem tudott elõbbre adni, mondván, nagyon "tele vannak".

A munkatársam mentett meg végül: személyesen ismeri a gondozó tüdõgyógyászát, akinek magánrendelése is, van, ahol ugyan a doki elsõsorban akupunktúrával foglalkozik - engem meg ne bökdössön  -, de ír gyógyszert is, ha nekem az kell. Úgyhogy holnap délután már mehetek is hozzá.  Örökké hálás leszek a munkatársamnak, mert, ha a doki jó fej lesz és tényleg ír nekem pipát, akkor a fulladásos haláltól fog megmenteni egy napon belül...

(Elmondta a doki egyébként a munkatársamnak, hogy 12  beteget fogadhatnak csak egy nap, a többi sajnos nem fér be a keretbe...  Magyarul: a többi fulladjon meg.  (És errõl nem õ tehet...)

Jah, a háziorvosom írt azért egy allergiaellenes szert (mivel nem kezdtem el idõben szedni, valószínû, nem is használ majd - gondolom én -, de próba cseresznye: Aeriust. Kíváncsi leszek...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr755973680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kesszi 2010.09.02. 11:24:27

vártam én már sürgõsségivel 1 hónapot kórházra :D (3 helyett).. egyébként tényleg így veszik, h egy héten belül sürgõsségi, azonkívül mindenhol 1-2 hónap a várakozás. remélem nem sokára a baleseti sebészet is ilyen lesz, az lesz csak az eszméletlen móka :D

Emma 2010.09.02. 11:26:10

Kesszi, ne is mondd... %confused%

perla62 2010.09.02. 12:50:14

ezt az aeriust a párom is szedte, de állandóan változtatják a gyógyszereit...

kékáfonya 2010.09.02. 13:49:02

Én a nõgyógyászhoz mentem igen akut panasszal mire közölték: következõ hónap közepére adnak nekem idõpontot. Na de mondom MOST KELL!!! És iszonyú kínos volt egy teddideteddoda asszisztensnõcskének ecsetelni a bajom mibenlétét és sürgõs mivoltát, mire végülis beengedtek, de a doki úgy kezdte, máskor menjek a kórházba :O (Annyira veszélyes nem volt, csak sürgõs...)

kékáfonya 2010.09.02. 13:49:48

Ja, és jobbulást neked, tegnap szülõin szegény Petianyuka is kitüsszögte a lelkét mellettem, õ is allergiás.

Thalia 2010.09.02. 17:35:08

Nagyon sajnálom, jobbulást kívánok! Nekem a legdurvább idõpontos-élményem tavaly májusban volt, amikor a bõrgyógyász közölte, hogy neki sem tetszik az anyajegyem, amit mutattam neki, hogy nekem nem tetszik...És szeptemberre adott is idõpontot a leszedésre...Május és szeptember között meg temettem magam bõrrák miatt...

Emma 2010.09.02. 18:11:24

ezek is szép kis történetek... :( nade basszus. én nem kapok levegõt. konkrétan. nem a fejem fáj, nem a hasam fáj, nem izé, hanem fulladok. eddig azt hittem, ez veszélyes. :D (na jó, hát ma végülis eddig tök jól elvagyok... meghát ügyeletre is el lehet menni ugye... de ez a 4 nap azért rendesen sokkolt. %confused%)

Ildi 2010.09.02. 20:31:40

Az Aerius jó, Dani is azt kap, csak õ szirupot. Jobbulást neked!

Emma 2010.09.02. 20:38:51

Köszönöm, Ildi! :)

szederke 2010.09.02. 20:41:17

mindjárt itt a tél,oszt elviszi a hómanó a polleneket:D

Vianya 2010.09.02. 23:49:27

Vakbélgyulladás gyanúval 3 hét múlva UH idõpont? Aeriust nekem is felírták, de nem szedtem be, mert még szoptattam Gabót és semmit nem mertem, így nem tudom. Akupunktúrával engem is kezelt a dokim - légúti allergia miatt nem kaptam levegõt, nem éreztem ízeket, nem tudtam aludni, de nyelni és rendesen beszélni sem. Az elsõ kezelés után 1,5 órával éreztem a Mc Donalds szagát/illatát (kinek mi...) és bementem enni egy jót! (Csukott szájjal nyelni! Szinte álomszerû volt. Szóval nekem segített... Pedig én is azt mondtam, hogy engem ne nézzen tûpárnának, hogy dartsozzon a fejemmel. Mégis bejött, pedig nem hittem benne. Nem akarlak rábeszélni. Remélem hamar találsz valami megoldást!

kékáfonya 2010.09.03. 11:17:00

Beleolvastam újra a bejegyzésbe, és érdekes milyen gyakran használjuk a "halottnak a csók" kifejezést, pedig valószínûleg senki nem csókol halottakat... :) (Csak úgy eszembe jutott, érdekes a magyar nyelv, én meg álmos vagyok. :) )

Emma 2010.09.03. 13:45:18

Áfi... %lol% vagy maga is beteg (aki halottakat csókolgat. Nekrofil. %mrgreen%) Vianya... hát, lehet böködés lesz a vége, csak segítsen mááár... :D Amúgy voltam én is akupunktúrán már, a fejfájásom miatt, és nagyon rosszak a tapasztalataim... Háátha most! :) Szeder, a telet nem várom meg... :D

perla62 2010.09.03. 13:52:30

halottnak a csók... nem a hófehérke, csipkerózsika mesékbõl ered? :D :D

Böczike 2010.09.03. 18:23:36

De õk feléledtek a csóktól... ;-) A diaphyllin pedig a tüdõgyógyász szerint se ér semmit. :D

Emma 2010.09.03. 18:24:10

énmondtam %twisted%
süti beállítások módosítása