emmamama 2010.08.14. 08:44

Ármin Benjámin

Drága nagyfiam nagyon nem akar óvodába menni. Kitalálta, hogy neki nem is kell, majd én itthon leszek vele, és vigyázok rá... A két hét múlva kezdõdõ ovit ne is említsük neki. Tegnap a tescoban együtt voltam velük, láttam jó kis vállfára akasztható oviszsákot (olyant, amilyent itt kérnek: legyen rajta 2 zseb a benticipõknek), szép kék, kisfiús mintás. Valóságos hisztit csapott, hogy neki az nem kell, mert õ nem megy oviba... Azért persze megvettem neki.

Elõre félek. Egy hét szabit óhajtok kivenni a beszoktatás idejére, de látom, hogy sok gond lesz majd és sok-sok bõgés...Hiába lesz ott Hanna is.

Más. Tegnapi szöveg (azon felül, hogy miért van vérünk, fülünk, nyelvünk és egyebünk, és Hanna mikor lesz kisfiú, és õ mikor lesz kisebb ):

- Anyaa, én mikor leszek madár? - apja válasza:

- Fiam, te maximum jómadár lehetsz...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr995973705

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manókaa 2010.08.14. 10:32:43

Ármin szövegei zseniálisak :D amúgy mértnem akar ennyire oviba menni?:D

Ildi 2010.08.14. 10:51:43

Haláli szövege van Árminnak. Egyik nap Dani fürdéshez vetkõzött, és megkérdezte, hogy a fiúknak miért van golyójuk? :)))) Hát mit mondasz egy 6 évesnek ilyen kérdésre? :) És mellé persze ott volt a másik kérdés, hogy a lányoknak miért nincs? :) Van egy olyan érzésem, hogy a kínos kérdések ajtajában állunk... és kisfiam már fél lábbal belépett :)

Emma 2010.08.14. 11:11:38

Ildi... %mrgreen%

Nosferatus 2010.08.14. 13:55:35

XD Medve anyám.

Emma 2010.08.14. 13:56:19

azt nem kérdezte még, medve mikor lesz. :D de a halál nagyon foglalkoztatja; majd hozzád küldöm korrepetálásra. ;-) :D

Emma 2010.08.14. 13:57:04

ja, Manó: halványlila segédfogalmam sincs, mér nem akar oviba menni. Szociofóbiás kissé mindkettõ egyébként, talán ez az ok. :D

Nosferatus 2010.08.14. 20:57:44

Uhh. Hozzám ne. Hacsak nem akarod, hogy terepszemlére vigyem, meg sírt ásni. X)

kékáfonya 2010.08.14. 21:16:36

Komolyan kérdem, pontosan hol láttál oviszsákot? Nekem is kell, igaz nem 2 hét múlva, de most van szezonja. Ha oviba megy, akkor sikerült a szobatisztaság? Gratula a nagyfiúnak, a nagydologgal nagyon megszenvedtünk mi is, mostanában javul a helyzet (ha idõben kiszúrom a toporgás okát és bilire zavarom :D )

Emma 2010.08.14. 21:57:11

sikerült. :) a tescoban láttam, ezres, egész jó. a babaruhás részleg innensõ oldalán van, a kutyaeledelek felõl. :) (na, jó világos voltam... %mrgreen%) ahhoz képest van jó ára, hogy én Hannáét 3 éve egy textiláruboltban majdnem háromezerért vettem... %twisted%

kékáfonya 2010.08.14. 23:09:02

Éééértem a helyet és köszi! Legközelebb ha megyünk megnézzük. :)
süti beállítások módosítása