emmamama 2010.07.17. 06:58

Oltási mizéria

Árminom tegnap megkapta végre az agyvelõgyulladás elleni oltás utolsó adagját. Eddig egy mukkja nem volt és férfiasan viselkedett...

Eddig.

Már az autóban elkezdte a mûsort, hogy de õ nem akar már oltást kapni többet (kérdezte, kap-e, hát, nem hazudhattam neki, mert akkor ugye mi lesz a bizalommal köztünk )... Nem a mi doktornénink volt, ezt tudtam is elõre. A helyettes pedig híreshirhedt, vagy nagyon szeretik, vagy nagyon utálják; nagy szaktekintély, de a stílusa, hááát... Huhh. Namindegy. Kijött az asszisztense, adtam oda neki a kiskönyvet meg az oltás dobozát, kérdezte, egyeztettünk-e. Mondtam, nem. Merthogy a doktornõ nem szereti, ha ilyenkor kérnek oltást, azt tanácsadási idõben szokás. Közöltem vele, hogy ez kullancs elleni védõoltás és be kell tartani a pontos oltási idõközöket, azaz: nem adhatják be akármikor. Nem értette, bement. Késõbb kijött, hogy mehetünk, Ármin pedig folytatta a bõgést... Eltökörészett még a doktornéni az oltási könyvvel, hogy ha ez a harmadik oltás, mérnincs beírva a második, mondtam, nemtudom. Erre õ: akkor ez biztos a második. Mondtam, nem, ez a harmadik. Õ. Nemlétezik, biztos nem vittük magunkkal a kiskönyvet az oltásra. Én: de, igen, vittük... Õ: de akkor mér nincs beírva... Áhh. Ezt megunva arról kérdezõsködött, hogy mikor kapta az elõzõ kettõt, dátumra pontosan megmondtam neki, ez végre elgondolkodtatta.
- Hm. Akkor ez tényleg a rapid széria lehet...

A másik meglepetés akkor ért, mikor Ármin combjába döfte a tût, a válla helyett. (Izom-izom, mindegy végülis... Csak a gyereknek nem. Még inkább üvöltött és teljesen kétségbeesett, hogy mi is történik vele... Hanna is nyüszített (Ármint sajnálta) és hátulról rángatta a nadrágomat; már kipotyogtak az én könnyeim is. Horror volt. Közben a doktornéni elõadta, hogy micsoda ügyes kisbaba volt itt Ármin elõtt, és különben is, az oltásnak nemtudom én, milyen kevés a hatóanyaga és mennyi az oldószer benne, és blablabla...

Végül Ármin matricát választani sem volt hajlandó, Hanna vett neki egyet. Hatalmas megkönnyebbülés volt elhagyni a rendelõt. Jövõ héten Hanna is megkapja az oltást, szintén helyettestõl (reményeim szerint egy másiktól), de már elõre parázik, közölte velem, hogy õ nem akarja, hogy a lábát szúrják meg, és nem akarja ezt a doktornénit...

A poén az volt, hogy itthon átlapoztam a kiskönyvet (sajnálom, hogy nem akkor, mielõtt elindultunk): benne szerepelt valamennyi oltás, amit eddig megkapott Ármin. Talán meg kellett volna nézni rendesen okoskodás helyett, mennyivel hamarabb végeztünk volna...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr975973725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szederke 2010.07.17. 09:16:14

ejnye-bejnye csúnya doktornéni.....

Thalia 2010.07.17. 09:46:06

jajj, de sajnálom azt a szép kis buksiját...tuti, hogy én is bõgtem volna, pláne, hogy még Hanna is megsíratta...:( utálom az ilyen csúnya doktornéniket...

kékáfonya 2010.07.17. 09:52:48

Szegény Ármin! :( Remélem már megnyugodott.

Barbara 2010.07.17. 09:53:26

Az csak egy dolog, hogy "õkelmék" felesküdtek anno, de kérdem én: - amikor taníttatták velük az egyetemen az emberséges bánásmódot, akkor épp hol a pimpiliben volt? Fujjj! Van közöttük néhány, aki Istennek képzeli magát, amikor gyógyít vagy éppen kontárkodik! Van nekünk egy nagyon jó doki ismerõsünk, aki Baján háziorvos, a munkájához megkövetelik az 5 évesnél fiatalabb autót, de a szervízeltetésre már nem marad neki pénze (legalább is ezt mondja) Idõnként megjelenik Józsinál, ezt-azt megcsináltat az autóján, de bakker az a hatalmas arc, amit hord, hát esküszöm fel tudnék robbanni tõle. Egyszer történt, hogy nálunk járt és Józsi elugrott egyik barátjához valami alkatrészért a kocsijához, addig mi a teraszon beszélgettünk és igencsak lecsücsörödött a szája széle, amikor kifejtettem a véleményem arról, hogy egy szerelõ milyen fontos ember akkor, amikor egy autó fékszerkezetét javítja éppen.. Igazat adott! :) Szegény Hanna.. Na túl lesz rajta õ is.. ;)

Nosferatus 2010.07.17. 10:51:40

Milyen matricákat lehet kapni? o-o

Barbara 2010.07.17. 23:19:32

Reaksön..? :)

Dzsu 2010.07.17. 23:24:05

Jaj! Már a 'döf' szótól kiráz a hideg. Hajrá Hannának!

lancelotbeka 2010.07.18. 01:25:06

A dokinéni nem a mucsaröcsögei hentesképzõn szerezte a diplomáját??

duzduzka 2010.07.18. 17:19:03

A böszme! :O %confused%

Agoo 2010.07.18. 18:08:10

Kíváncsi lenék az ilyenek miért mennek gyermekorvosnak..szegényke...naná hogy sirt ..puszi a kis okos buksijára :-)

Emma 2010.07.19. 05:52:09

Áfi: rögtön utána meg. :) Barbara: azér jó, hogy felnyitottátok a szemét. :P Én csak azt engedném orvosnak, aki valójában a hivatásának tekinti, és tud is bánni az emberekkel... (Mi esetünkben az elsõ stimmel, de az utolsó... %confused%) MOndjuk, így még kevesebb orvos lenne, mint amennyi van... Nosferatus: ha kapsz oltást, kapsz matricát is. Így mûxik. :D Valamit valamiér. Amúgy Hannáén egy napocska volt, Árminén meg egy kutyus, és szerintem gyógyszerügynökök osztogatják, mer mindegyiken reklám is vót... Duz: na, ahogy mondod. És látnád, hogy néz ki... %mrgreen% Agoo: köszi, átadom. :)

Emma 2010.07.19. 05:53:22

Szederke: az. %mrgreen% Thalia: aranyos vagy... :)

Nosferatus 2010.07.20. 21:59:40

Mi miért nem kaptunk?:O
süti beállítások módosítása