Az oltások után (Ármin most sem sírt (cserében reklamált a doktornéninél matricáért :D), Hannát viszont le kellett fogni ) indultunk Harkányba, apjuk vezetett, így volt alkalmam gyönyörködni a Völgységben, a Mecsekben, Pécsben és a Tenkesben. A kölkek végigaludták az utat, a szobába érve pedig közölte Ármin, hogy most akkor menjünk innen haza... Sétáltunk egyet, pizzáztunk, fagyiztunk és megbékélt.

Szombat reggeli Árminkukucska

Hanna mesét néz. (Be kellett borogatni az oltás után a karját, mert fájlalta... :))

Birkózás.

Ármin a törzshelyén.

Nagyon sokat fürödtünk, kölkek a homokban is, ugyanis imádták a játszóteret; jókat ettünk, és nagyon elfáradtunk(-tam)... Szombaton fürdõfesztivál volt, így élõegyenesben Elsõ Emeletet hallgathattam a szobában, aztán megnéztük apjával a tûzijátékot - õ az egyik szobából, én a másikból, mint másnap kiderült. Kényelmes volt nagyon a szállásunk, az ágyaink, és nem akartunk egyáltalán hazajönni.

Árminnak megrendeltük a gombás pizzáját, de úgy elfáradt, hogy nem bírta kivárni, míg kihozzák neki... A pincér srác nagyon jót derült a gyereken, és bedobozolta neki a kajáját.

Na, és akkor a coming out, ha már itt tartunk (Gáz, nem gáz, ez is én vagyok, meg az én blogom, úgyhogy akinek nem tetszik, ne nézze a fürdõruhámat )

Nagyfenekû anya sátrat épít Hannának, míg Ármin balettozik.

Annya+lánya; úgyamúgy az orrom is hatalmas, de a nagy fejem mellett (fejemen) szinte már fel sem tûnik. (Sose titkoltam a származásomat... )

Salom!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr295973732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pandaa.. 2010.07.06. 14:58:48

Mondtam én hogy nem nagy az a hátsóság..:P:D Jó képek.. Jó lehetett.. ^^

miss pearce. 2010.07.06. 16:56:04

Pont azt akartam mondani, mint Panda %mrgreen%

Emma 2010.07.06. 17:26:33

hátde. de nem nyitok vitát. ;-)

Blanca 2010.07.06. 17:27:09

Tök jó a fürdõrucid egyáltalán gáz:) amúgy tényleg jók a képek, én is elmennék már valamerre szabira,mindegy csak ne lássak munkát:D

Eri 2010.07.06. 17:31:48

Nem értem mi a baj a fürdõ rucidal, és a fenekedel na meg az orroddal!!?? A képek nagyon jók, a gyerekek édesek.Fõleg Hanna borogatása, a saját lányaimra emlékeztet.:))

Emma 2010.07.06. 17:34:37

a fürdõrucimmal semmi. :D nya, de télleg hagyjuk, csak igazolni óhajtottam Ármin kijelentését. :D Blanca, vegyél ki szabit és huss! ;-)

Zora 2010.07.06. 18:06:19

Nincs veled semmi baj! :) A gyerkõcök meg nagyon édesek,a strandolást biztos nagyon élvezték! :)

kékáfonya 2010.07.06. 18:10:35

De dinka vagy! (Salom) :D Bár ennyire lenne nagy fenekem. :) Jó lehetett!!!

Thalia 2010.07.06. 18:25:51

olyan lökött vagy, teljesen jó a fürdõruci és tök jól nézel ki benne, no meg a zöld fölsõben is...tuti csak azért tetted be, hogy itt bókoljunk...%mrgreen%

P.Kriszti 2010.07.06. 19:09:52

Nagyon jók a képek!!!Csinos vagy,a gyerekek pedig szépek!!!És F.?

szederke 2010.07.06. 20:30:01

nem is nagy a feneked. ja és frõl semmi erotikus?...:D

Emma 2010.07.06. 20:55:46

F-rõl nincs, se erotikus, se semmilyen, mer õ volt az operatõõõr. %mrgreen%

szederke 2010.07.06. 20:56:42

ez kicseszés...:D

Emma 2010.07.07. 05:36:37

nem biztos. %lol% :P

duzduzka 2010.07.08. 10:26:03

Tök jó képek megint! :D És minek szajkózzam, amit a többiek is mondottak volt? Én tyúk vagyok, nem szajkó, neked pedig nem nagy a feneked, és kész. :P

Dzsu 2010.07.09. 21:11:51

Hannát kb. bekebelezte a fotel.:D Ármint beirathatnád egy balettsuliba, nem gondoltál még erre?:) Az összes kép tetszik, ne rinyálj má';);):D Na és az a zöld fölsõ! AHH, de jól áll!
süti beállítások módosítása