emmamama 2010.03.12. 14:25

Csapó-nap

Ma volt az ovikban a március 15-hez kötõdõen megrendezett Csapó-nap (Csapó Vilmos: 1848-as honvéd ezredes; falunk szülötte- a szerk. ); ebbõl az alkalomból a két ovi 4 csoportja játékosan versengett a faluházban. Hanna a végén már nagyon unta és mindennek vette, csak játéknak nem, de azért jó program volt. Mehettek szülõk is, naná, hogy B. anyuka nem hiányozhatott a helyszínrõl (Hannával jót tettem volna, ha nem megyek el, mert így egyfolytában rajtam lógott, mint egy kullancs.) De legalább fényképezhettem, az ovinak is.

Volt mindenféle mulatság: játékos sorversenyek (Hanna háromban az óvónõk és dadusok szelíd erõszakának köszönhetõen vett részt, csak és kizárólag velem együtt ); õ inkább a színezésben, formák és ábrák kirakásában meg a pingponglabda-fújásban "jeleskedett"; míg a fizikailag aktívabb gyerekek szaladgáltak a versenyeken. Szerencsére, így is lehetett pontot gyûjteni, össze is színezett-kirakott-fújt és zsákbamacskázott 25 pöttyöt, a Napsugár csoport "színeiben". Mivel másfél óra elteltével meglehetõsen elege volt már, nógatnom kellett, hogy namégegyetszínezz, namégegyoroszlántrakjki... De azért jól érezte magát, azt mondta; naná, hisz Erzsimama csinált neki kokárdát, amit büszkén viselt, és csokit is kaptak a nap végén.Tavaly az õ csoportja vitte el a kupát, idén a másik ovi Bóbita csoportosai nyertek.

  

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr565973883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moon.* 2010.03.12. 15:01:02

Tünnndéri vagy Hanna. :-) Én is inkább a kézmûvészetben jeleskedem, nem vagyok vajmi mozgékony. ;-) Ez csak a hasznára válhat késõbb is - bemutatókhoz is a suliban. Tapasztnyaltam. :-) :-D

Emma 2010.03.12. 15:34:32

õ mozgékony, csak anyámasszonykatonája. :D nem is értem, mert népitáncon a színpadon meg soha semmi baja nem volt. :D

Barbara 2010.03.12. 17:40:51

Tök jók ezek a mókák az oviba! Nálunk alig-alig volt valamicske..

Tommy 2010.03.13. 19:54:01

írtam privit..

duzduzka 2010.05.23. 10:26:18

Nagyon jók ezek a képek is. :D Mivel rakod így össze õket, meg felirat, stb?
süti beállítások módosítása