emmamama 2010.02.23. 19:31

Ááhhh...

Az emberek bunkóságának még mindig nem ismertem meg a határait.

Nem nagy ügy, tényleg, de bosszantó, nem kicsit, nagyon.

Nagyon kedves szomszédaink vannak, õk is 2 gyerekkel, mondhatni, barátság alakult ki köztünk. Ráadásul amiben tudnak, segítenek és vica versa. De már nem elõször fordult elõ, hogy kedves szomszédunk egyik - csak az egyik! - rokona, ismerõse (vagy utódja, boldog õse, tökmindegy ) rendszeresen odaáll a kapubejárónkba. Nem gond, persze, hogy nem. Eddig sem volt az - ha épp nem akartuk mi magunk használni a saját kijáratunkat... De egy laza "Ugyanmár, nem történt semmi" - kézlegyintéssel elintézte emberem eddig, miután tényleg türelmesen akár félórákat is várt, ha a delikvens itt parkírozott.

De ma, este, sötétben, zuhogó esõben és sárban hozta haza a gyerekeket anyuéktól, míg az emberke mitadég, ismét a bejárónkban ácsorgott, holott szomszédéknál - ahova érkezett - is meg tudott volna állni, nem beszélve arról, hogy velünk szemben egy kisebbfajta parkoló van. Ember behozta gyerkõket, és rácsörgött az illetõre, hogy mostmár beállnánk, úgy este fél 7-kor.

- Útban vagyok? - kérdezte az illetõ, nevezzük A-nak.
- Ha nem lennél, nem telefonáltam volna rád - így emberem, aki amúgy is fáradt volt és ingerült.
- Jó, öt perc, és megyek...
- Nekem mindegy, hogy 5 perc, vagy 10 perc, de most vagy bemegyek, aztán újra felöltözök, ha elmész, vagy itt várok kint a szakadó esõben...
- Jó, jó, ötperc, mindjárt megyek...
Katt.
Ilyenkor mondtam volna, ha emberem helyébe lettem volna, hogy, hát, nincs valami jó napom...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr305973902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PsychoFairy 2010.02.23. 19:36:57

ismerős történet. velünk szemben egy kozmetika van,ami tény ami tény,elég pocsékul megy,de a rózsaszín barbie álomautóval,és kedves farkincára izguló egyedecske ken kedves néha jön szoláriumozni. természetesen,az űberklassz kocsijával inkább a házunk elé áll,mintsem a direkt ott lévő parkolóba. gáz csak annyi,hogy nem tudunk rájukcsörögni,ígyhát mindig mi húzzuk a rövidebbet... piszok zavaró tud lenni.

Emma 2010.02.23. 19:38:34

PsychoFairy, ez a szöveg annyira tetszett! :D Mondjuk, ez a bosszúságotokon mit sem változtat... %confused%

Barbara 2010.02.23. 20:15:52

...de legalább pattanna a bunkója és odébb vánszorogna! Nem, neki még kell öt perc! Hú, hányok az ilyenektől..

Dont cry - Lajos 2010.02.23. 20:20:35

Az hétszentség hogy letoltam volna onnan az árokba.

dorka. 2010.02.23. 20:35:47

Én már rég mogyorón húztam volna. :-$ Erőszakos vagyok, tudom Én, de akkor is.

Kajla 2010.02.23. 20:51:58

Hát igen! A tekintet egymás iránt, hát az megbukott a jelenben már. És persze, haq jogosan felháborodsz, akkor még ők veszik értésnek

3M 2010.02.23. 21:24:58

emmamam, bizonyos emberek különös módját választják annak a kifejezésnek, hogy szeretnek :D nem biztos, hogy bunkó :D Persze, ... ezt Te tudod.

Emma 2010.02.23. 21:39:02

Ezt nem igazán értem, 3M...

Kleincsillag 2010.02.24. 09:13:17

Át kell menni rajtuk dózerrel Emma....öhmmm agylobból most ennyit tudok erre reagálni :) Szeretlek..és ölel.. Klein***

Angler 2010.02.24. 09:32:00

Ehhez hozzá kell szólnom,mert a pofátlanságnak is van netovábbja.Tuti,hogy leordítottam volna a fejét.Jó persze ez attól is függ,hogy mennyire feldúlt az ember, de az én bejárómba biztosan nem állna be többé.A rossz szomszédság török átok,de azért tudja azt,hogy hol a határ.

Emma 2010.02.24. 09:33:31

:D A szomszéddal nincs gondunk hálaégnek... ;-) Barátaival és üzletfeleivel néha. :D

duzduzka 2010.02.24. 10:22:29

Kölcsönadjam a tankomat? %twisted%

Csüntike 2010.02.24. 10:43:54

-.-" pff sajnálom emma a kellemetlenésgeteket

Emma 2010.02.24. 16:01:03

Duz, néha jól jönne... %mrgreen%

Dzsu 2010.02.24. 16:54:48

Vannak bunkók,igen.Én még jobban felhúztam volna magamat,az tuti.

Cusi 2010.02.24. 19:53:33

Nekünk egyszer egy teherautó állt rá lazán a házunk előtt lévő kis kertre. Apu kiment szülni, hogy ezt azért talán nem kéne, és még az a pöcsfej volt felháborodva, hogy közterület, ne sírjon a szánk néhány gazért. Wááh, hihhetetlen emberek vannak.

lancelotbeka 2010.02.26. 07:53:30

Böczike türelmes ember!Nálam már kurvára elpattant volna a húr,szerintem belenyomtam volna vagy 5 százasszöget a faszkalap gumijaiba,és még seggbe is rugtam volna az illetőt...
süti beállítások módosítása