Macskanyelvtõl származik eredetileg ez a link, ember gyereke elkészítheti személyiségtesztjét. Mivel engem nagyon vonzanak ezek a dolgok, neki is álltam.

Eredmény:

(Népszerû) szangvinikus: 5.00%
(Erõteljes) kolerikus: 22.50%
(Tökéletes) melankolikus: 37.50%
(Békés) flegmatikus: 35.00%

Magyarázat: Emma tesztje szerint: Nem hagyja hidegen mások sorsa és problémája. Az elõforduló problémákra jó megoldásai vannak. Olyan tevékenységet, illetve pályát választ magának ahol sikerre viheti készségeit. Szereti, ha a munkájában nincs kifogás. Részletekig menõ szervezési feladatokban szívesen vesz részt. Barátait óvatosan válogatja meg. Magasak a választást meghatározó normái. Mindig céltudatos, a rend és szervezettség híve, értékeli a szépséget és intelligenciát. Jelszava: dolgozni csak jól érdemes. Komoly, céltudatos, megfontolt ember. A kérdéses témákban objektíven vélekedik. Környezetérõl is tárgyilagos képet tud alkotni. Jó realitás érzékkel rendelkezik. Bárkivel szót ért. Környezetében igyekszik a békés légkört fönntartani. A kérdéseket nyugodtan, higgadtan és összeszedetten válaszolja meg. Munkatársaihoz lojális és megértõ. Jó a realitás érzéke. Átgondoltan és nyugodtan közelíti meg a problémákat. Döntéseiben nem elhamarkodott. Környezetével és a külvilág dolgaival kapcsolatban törõdõ és pozitív gondolkodású. Igyekszik a feladatokat megoldani. A jó ügyek és az akciók élére áll. Gyorsan fölméri a különbséget jó és rossz között. Munkahelyén gyorsan szervezi a feladatokat. A feladatokat gyorsan és hatékonyan képes ellátni. Jól érzi magát az emberek között. Új kapcsolataiban visszafogott, tartózkodó, komoly.

(Úgy nagyjából magamra ismertem, bár a munkában tökéletességre törekvés és a részletekbe menõ szervezés annnyiradenagyon nem jellemzõ rám. Sajnos.)

7 komment

Címkék: én

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr455973917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Médea 2010.02.10. 11:21:35

hűha. én is kitöltöttem... és azt hiszem ki is rakom blogomra. én is magamra ismertem 90%ban.

duzduzka 2010.02.10. 12:29:55

Hasonlít a kettőnké, de te gyakorlatiasabb vagy. :D

Emma 2010.02.10. 12:34:13

Pedig én nem is gondolom magam annyira annak. :)

duzduzka 2010.02.10. 12:37:34

Pedig az írásaidból is ez jön le. ;)

Kóc 2010.02.10. 14:30:09

Én inkább nem töltöm ki, mert ezek mind pozitív jelzők...így velem nem tudna mit kezdeni a program és a nagy tanácstalanságtól megsemmisülne a világegyetem. Ezt természetesen nem akarhatom, hisz én is része vagyok, így egoizmusom nem engedi. Ezzel vissza is értünk előző megállapításom legelejére reflektálva arra, hogy miért is nem töltöm ki a tesztet:)

Zephyr 2010.02.11. 09:54:11

jelentem kitöltöttem...:)
süti beállítások módosítása