emmamama 2009.12.25. 09:46

Szenteste

Nagyon boldog szentesténk volt idén is; boldog, mert itt voltak velünk a szüleink és a gyerekeink.

Délután kölkek anyuéknál voltak, ezalatt apjuk feldíszítette a fát, én rámoltam és ajándékokat csomagoltam, meghát az sem hátrány, hogy kettesben voltunk egy egész délután. Míg elment értük este anyuékhoz, én elvégeztem a végsõ simításokat és lesben álltam a fényképezõgéppel. Azt az örömöt... Hanna az elõszobában le sem akarta venni a csizmáját, mert látta bent a fényeket és rohant volna máris... Kajácsonyfa, kajácsonyfa kiáltásokkal szaladt be Ármin, aztán lelkesen bontogatták az ajándékokat. Hanna nagyon örült az általam eszkábált kisháznak, már bele is pakolt, abban játszik, igaz, a kiskutyát Ármin bevezette a "nappaliba", és leszakította vele a függönyt, de annyi baj legyen... Megkapták anyóséktól a vágyott pónikat, imádják nagyon; a kéket Szivárványfelhõnek, a rózsaszínt Lufiesõnek keresztelte Hanna . Anyuéktól rollereket kaptak, öcsém össze is szerelte õket (miután átadta a plüsstigrist és kutyát, amit hozott nekik...), este 11-ig rollereztek aztán...

Mi sem maradtunk ajándék nélkül... Még elektromos vérnyomásmérõ (kell is az néha ) és elektromos seprû is volt köztük, örültünk mindennek, a seprûnek én különösen, mert így nem kell naponta háromszor elõcincálnom a porszívót...

Én kishíján sírva fakadtam, és alig jutottam szóhoz, mikor megkaptam a digitális diktafont a "gyerekektõl"... (Elõzmény: megbeszéltük F-fel, hogy nem veszünk idén egymásnak semmit, mert ott a polc is, amit karácsonyra vettünk tulajdonképpen, és enyhén szólva is kiköltekeztük magunkat ... Apjuk azzal mentegetõzött, hogy a diktafon már megvolt a megállapodásunk elõtt - havonta tette félre rá a pénzt... ) ... Van énnekem régi, 14 éves ormótlan, nagykazettás magnóm, semmi baja még, bár szétesik és többször leejtettem; nade kicsit volt csak ciki, mikor pl. Ranschburg Jenõ orra alá kellett dugnom az ütött-kopott matuzsálemet... Úgyhogy, nagyon nagy a boldogságom, de legalább ennyire rosszul is érzem magam, amiért életem párja nem talált semmit a fa alatt... (Igaz, nem is keresett, de ez cseppet sem javít a helyzetemen.)

Na, de beszéljenek helyettem a képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr525973974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Varjú 2009.12.25. 10:59:54

De aranyos. o-o

euphoria. 2009.12.25. 11:58:05

nagyon édesek:P és lámlám a póni:D egyre jobban szeretnék én is egyet:$:D

duzduzka 2009.12.25. 12:14:27

Jaj, hogy örülnek! :"D :D

Tommy 2009.12.25. 12:16:46

édesek..:D:D örülök hogy szép karitok van..^^tovább ilyet

pille 2009.12.25. 12:16:51

Öröm nézni aokat a boldog kis arcocskákat:)

Kleincsillag 2009.12.25. 12:21:28

Nagyon édesek...=) Remélem a továbbiakban is jól telik az ünnep...gondolok rátok...nagyon sokat.. Szép napot!! ***Csillag

manókaa 2009.12.25. 13:31:55

nagyon édesek Emma:)

Ashley Scott 2009.12.25. 21:20:58

Boldog karácsonyt a kiscsaládnak! A gyerkőcöknek add át a puszimat ;)

Barbara 2009.12.25. 21:37:47

Na akkor volt nagy meglepi és öröm... Karira már én is legatyásodtam rendesen, Mókinak ipeg, hogy futotta erre-arra hasznosra, de a világon semmire nem cserélném el azokat az öröm könnyeket, amik kicsillantak a szemén, amikor megnézte a mi kis videónkat...! Ott van blogomon! :D

d.s 2009.12.26. 21:28:44

Öröm nézni a képeket:) Szép karácsonyotok volt:)
süti beállítások módosítása