emmamama 2009.12.20. 14:23

Ajándékok

Megrendeltem neten az ajándékokat. Több órás válogatás után erre a (rész)eredményre jutottam:

Hanna Playmobil mosókonyhája; több playmobilos tartozéka van már, szereti nagyon, és Ármin is eljátszik már vele szépen.

Ugyancsak Playmobil apuci, amint babakocsit tol , de errõl nem találtam képet, meg egy kutyus, amelyik ennyire nem csicsás, de megintcsak nincs kép arról, amit rendeltem...

Ármin pedig 13 részes autókészletet kap (természetesen errõl sincs fotó ), illetve holnap veszünk neki a tescos fasínkészletéhez alkatrészeket még.

Tegnap nekiálltam Hannának narancsosdobozból babaházat kreálni. Elég randa, de igyekszem. Karácsonyig remélem, elkészülök vele...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr655973980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kleincsillag 2009.12.20. 14:26:58

Biztosan elkészülsz..én drukkolok...tök aranyos ajándékok.....szép napot nektek Emmám!!!!

szederke 2009.12.20. 14:34:35

csipkedd magad!(halkan megjegyezném én is még csak hétfőn állok neki kifesteni a klubhelyiséget,ami a nagyfiam meglepetése lesz)....:)

Emma 2009.12.20. 15:13:37

Szederke, micsoda jó ajándék lesz az! :D csipkedném én, de csak akkor tudom csinálni, ha Hanna nincs itthon... Előbb is eszembe juthatott vóna.

Barbara 2009.12.20. 15:40:00

de édes ez a játék!!!!!! :) hát én vettem a fiamnak vaterán egy laptopot, de képzeld miután megjött, egy az egyben úgy volt sz@r, ahogy... Kidobtam egy csomó pénzt az ablakon és olyan véleményt írtam az eladóról, hogy ihaj! /jopasi1 az eladó neve, én pontycomb néven vagyok fent/ fel is hívott, hogy miért...? Na én odapakoltam neki, szégyellje magát az ilyen! Ha van Isten, féláron visszaveszi ünnepek után.. hát nem tudom mi lesz belőle! Így aztán hétfőn mi is megyünk apró mókusomnak ajándékért :( bosszant a dolog, de hát a tanulópénz az tanulópénz!

Emma 2009.12.20. 15:40:56

Hú, ez de gáz... :( Remélem, visszaveszi!

Emma 2009.12.20. 15:41:26

pontycomb... %mrgreen% %lol% nemsemmi nick... :D

szederke 2009.12.20. 16:43:02

no majd lefotózom a művemet ha elkészül....jó ajándék ám,fineszes...hogy ne csavarogjon el agyerek,inkább otthon legyen a barátaival:D

Barbara 2009.12.20. 19:35:46

szederke.. :) mikor megkapta a gőrkorit, (sisakkal térd, -könyök, -csuklóvédőkkel) állandóan a balesetire kellett vele rohangálnom. Utána kapott gőrdeszkát, hát akkor meg végképp betadinban úszott mert nem használta azokat a sz@...kat! nem rég csúszkát hozott neki férjem olyan kerek, műanyag és csúszik mint a fene, a héten minden nap elment vele csúszkálni, és majd meg üt a guta mert 1 nap=1nadrág minusz! Ha a laptoppal el lesz (mert már kocka feje van) addig sem éri semmi baj és talán ünnepek alatt nem kell rohangálnunk vele a traumatológiára... :) hacsak... rá nem szakad a mennyezet :DD

szederke 2009.12.21. 18:56:59

szerintem nincs a laptopnál veszedelmesebb játék....:D
süti beállítások módosítása