emmamama 2009.11.09. 12:10

Woody

Szép, gyerekekrõl szóló idézeteket kerestem a blogba. És ezeket találtam...  Egy részét már olvastam ZV-nél (is), de mindig megszakadok rajtuk, úgyhogy beteszem õket ide.

Woody Allen sosem volt normális... Ezért szeretem.  

 

"Amikor farsang van, a szülõk úgy próbálják beöltöztetni a gyerekeiket, hogy úgy nézzenek ki, mint én. Tavaly az egyik gyerek megpróbálta letépni a pofámat."

"Mondhatnám, hogy a szüleim nem szerettek. A kádban általában hajszárítóval és rádióval játszottam."

"Amikor még kisebb gyerek voltam, le akartak fényképezni, és egy reklámot csinálni fogamzásgátló tabletta propagálására. Úgyhogy volt egypár élményem."

"Amikor keresztelni vittek a templomba, a pap így szólt: Most keresztelni hozták, vagy feláldozni?"

"Az anyám nem akart még szoptatni sem engem. Azt mondta, hogy csak mint barátot szeret."

"Amikor születtem az orvos kijött a váróterembe, és így szólt apámhoz: Amit tudtunk, mindent megtettünk, de mégis kinyomta magát."

"A fiúk napjában egyszer kaptak meleg ételt: egy kondér gõzt."

"A feleségem alapjában véve gyerekes. A múltkor is bejött a fürdõszobába és elsüllyesztette a papír hajócskáimat."

"Gyönyörû gyerekeim vannak. Hálistennek a feleségem megcsalt."

Zseniális... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr265974018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fönícia 2009.11.09. 18:35:38

%mrgreen%

Norton 2009.11.13. 21:14:24

Woody Allen óriási arc.:D Még egy: "Az óvszer nem nyújt 100%-s védelmet. A barátomon is az volt, amikor elütötte egy busz."

Emma 2009.11.13. 21:15:25

Jááááhááááháááájjjj.... %lol% %mrgreen%
süti beállítások módosítása