emmamama 2009.10.09. 08:48

A lélek tükre

Tegnap sikeresen eltörtem a szemüvegem... Törlés közben a nyergénél egyszercsak azt mondta, hogy pakk. És volt nincs szemüveg. Maximum monokliként - vagymiaz - használhatnám... Épp indultunk volna P-ra... Levert a víz rendesen, mert nélküle az orromig sem látok, és nanááá, hogy nincs tartalékszemüvegem... Illetve van, egy ezeréves, nem cilinderes és rossz a dioptriája is, kevés. Nagy úr a kényszer: fel kellett, hogy vegyem, hogy az orromnál tovább lássak. Egyetlen lányom meg is jegyezte, hogy úgy nézek ki, mint egy bagoly...

Kóvályogtam, szédültem, fejem fájt, szemem ki akart esni, borrzasztóóó volt a szokatlan okulában, úgy éreztem, ha egy napnál tovább ebben kell kibírnom, bedilizek...

De, nekem is lehet szerencsém... Az optikusnál visszarendeltek délutánra, így "sürgõsséggel" akár jövõ keddre lehet új szemüvegem. Gyors szemvizsgálat, miközben kiderült, hogy negyed-negyed dioptriával kevesebbel is beérem, mint eddig - dokinéni megnyugtatott, hogy ez nem azért van, mert öregszik a szemem, éljenéljen -, rendeltem kontaktlencsét is, és lõn: kaptam is egy próbacsomagot! Duplán nyertem: lett végre újra kontaktlencsém (4 éve használtam utoljára), és látni fogok normálisan jövõ keddig. Tiszta öröm az élet.

 

 

7 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr205974044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Blanca 2009.10.09. 08:59:34

Szerencse hogy így megoldódott:) Nekem is kéne szemüveg igaz nekem még csak 1-es de hordanom kéne én meg nem hordom csak meresztgetem a szemem előadás közben:) Amúgy cuki a halloween-es cicusod:)

duzduzka 2009.10.09. 09:00:27

Jáj, én is jártam így, bár én... ráültem a szerencsétlen szemüvegre. %mrgreen% Nem is egyszer. %twisted% És utáltam, mert nyomott, zavart, satöbbizett. Megváltás volt a kontaktlencse. ;)

Emma 2009.10.09. 09:25:02

:D Egyes? Az nem is sok... De azért vizsgáltasd meg magad, Blanca! :D

Lonely Angel 2009.10.09. 12:32:53

Az én szemüvegem is nagyon rossz állapotban van,de ez van.A havi lencsét hordom majd vagy 3 hónapig,így a 3 pár elég egy darabig. :-/ Ja,a videót láttad már amin rajta vagyok?A tegnapi blogjaim közt...(hogy jobb kedvem legyen)Igaz ott még vörös vagyok.

Emma 2009.10.09. 15:44:52

Megnézem este, Angel, mert lassan mennem kell itthonról elfele, és az ilyesmihez nekem nyugi kell! :D

Szomszédlány 2009.10.09. 21:03:20

Van amikor minden összejön! Juhééééé :)
süti beállítások módosítása