emmamama 2009.09.17. 16:13

Kampec

Tegnap este szokásos porszívó-körutamat jártam a lakásban, már maajdnem végeztem, mikor durranás, füst, és büdös... Az én kedves, 2,5 éves, vizes porszívómnak, ami olyan volt, mint a barátnõm, hisz minden nap átlag kétszer végigsétáltam vele a házon, annyi lett. Kampec.

Ármin tanúja volt az esetnek, lélekszakadva rohant apjához:

- Apa, apa, pojszívó...ööö... fojjó teja!! - merthogy füstöt még nem látott, csak gõzt, felszállni az apja forró teájából. Nagyon nem tudtam, sírjak-e vagy nevessek...

F., mint házi ezermester, még az este nekilátott, hogy kiderítse a baj okát. Elképzelhetõ, hogy gyógyíthatatlan szegény pára. Na, akkor leszek csak igazán beteg... Hogy a frászban fogok én felsöpörni minden nap anélkül, hogy meg ne fulladjak?

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr555974059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walburga 2009.09.17. 16:54:06

Hát a seprést sürgősen felejtsd el :(

Blanca 2009.09.17. 17:05:59

Murphy törvénye: ami el akar romlani az el is romlik:)

Tündi 2009.09.17. 18:33:50

Hát a mindennapos söprés nem igazán jó ötlet. Inkább vegyél egy no name porszívót addig is. Egyébként nem volt egy hosszú életű szegénykéd(remélhetőleg ez így nem lesz igaz) ! Milyen márkájú?

Emma 2009.09.17. 19:39:30

Most épp szereli apjuk, nem tudom, ha nem lesz jó, muszáj lesz venni egyet. Hyundai (vagyhogyköllírni) volt, és éppenhogy hosszú életű volt szerintem; illetve, én úgy gondolom, hogy a "normális" emberek 2-3 naponta, vagy hetente porszívóznak mondjuk. Én megtettem ezt átlag naponta vegyük úgy 1,5ször, 2,5 év alatt. Ez szerény számításaim szerint olyan, mintha ez a szerencsétlen jószág köbö 17 évig funkcionált vóna nekem... :D (Aztán egy jó matekos majd megcáfol... %mrgreen%)

Tündi 2009.09.17. 20:18:04

Na majd Ricsikémmel kiszámíttattom :)

varnyu 2009.09.17. 20:56:43

szegény szivó. és szegén Emma

Emma 2009.09.18. 07:29:51

Megszívtam, mi? %mrgreen% Ma elviszi tekercseltetni. Rájött, hogy motorbaja van. De, ha túl drága, akkor újat kell venni, már nézegette a neten a hasonlókat...

duzduzka 2009.09.18. 11:37:36

Hű, akkor nekem nagyon meg kő böcsűnöm az én Sumimat! :O :O :O Kábé tíz éve funkcionál, túlélt három lakásfelújítást téglaporral, cementtel, homokkal, hamuval; vagy húsz pofára esést, három dugulást, és már nem is tudom, még miket. Ja, én is naponta porszittyózok... :S
süti beállítások módosítása