emmamama 2009.09.12. 11:32

Szeretem

Nah, hogy oldjam a szomorú hangulato(ma)t, idebiggyesztem a kedvenc fotóimat is, mert vannak olyanok is :

Itt például apja és lánya látható, 2006 júliusában, a pécsi állatkertben.

Tavaly nyáron pedig azt próbáltam megörökíteni, hogy apja és fija hogyan mérkõzik meg a gyagyasági versenyen. Az eredmény döntetlen lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr765974068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2009.09.12. 13:13:30

Csak hogy ide is legyen komikád :) Gyagyasági verseny nálunk is döntetlen lenne :) Tegnap nagyon lököttek voltak a fiúk, mondtam nekik, hogy tegye fel a kezét, aki nagyon gyagya :) Erre Domi két kézzel jelentkezett :))))))) Ma reggel meg úgy indított, hogy "Itt a jossz gyejek!" :)))))

Emma 2009.09.12. 13:42:24

Jossz gyejek, édes kis pofa! :D :D

Walburga 2009.09.13. 11:02:47

Pécsi állatkert---ez is egy örök emlék :D .A lányom ekkorka lehetett,mint Hanna ezen a képen....és imádta a macskaféléket,neki a tigris is csak "nagycica" volt.A tigrisketrec rácsai elég messze voltak egymástól ..........pillanat műve volt,és a lányom egyszercsak ott állt a rácsok közt ,szerencsére a tigris épp evett és nem vette észre,hogy a pici lány épp úton van felé ,hogy megsimogassa :D Azóta ha állatkertben voltunk ,sose mertem elengedni a kezét :D

Emma 2009.09.13. 13:12:53

Walburga, jééézusmária! :D :D

Szomszédlány 2009.09.13. 13:32:04

Jó képek! Nagyon helyes kiccsaládod van!

Emma 2009.09.13. 14:59:55

Köszi! Én nem mindig látom így. :P :D
süti beállítások módosítása