emmamama 2009.09.05. 15:55

Szösszenetek 3.

Namost pechszériám folytatódik azzal, hogy nem találom a cetliket, amikre dedek aranyköpéseit véstem fel a héten... Pont azért, hogy ne felejtsem el õket. De azt már nem kalkuláltam bele, hogy elfelejtem, hova tettem a cetliket...

Vááá.

Egy szöveget megtaláltam, de csak, mert a jegyzetfüzetembe írtam. Ezt:

Hanna mesél:

- Erzsimama elfelejtette, hogy Rozimamának névnapja van. - pár másodperccel késõbb:

- Erzsimama vett Rozimamának sárga rózsát.

Én: - Ha elfelejtette, akkor miért vett neki ajándékot?

Hanna:

- Mert elfelejtette, hogy nem tudta, hogy névnapja van, ezért vett citromsárga rózsát. - öhmm...

***

Mai szöveg:

- Anya, nem vetted észre, hogy apa kiborotválta magát?

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr635974075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tündi 2009.09.05. 16:06:33

Erre jó dolog a post-it ill. a mágnes a hűtőn :-)

duzduzka 2009.09.05. 16:31:57

Jahj, de édes! :D Vera úgy 2,5 éves lehetett, üldögélt a vécén és énekelt, én meg mentem be, amikor végzett, kezemben egy Domestosos katalógussal. Mutatom neki, hogy "Nézd, nekünk is ilyen Domestosunk van, mint a képen." Nézi, nézi... "De ez Nemesztosz!" - jelenti ki pár mp múlva. Mivel nekünk zöld volt, a képen meg sárga... :D

Emma 2009.09.05. 16:52:22

Jahahaaajjj... :D :D :D Aranypofa! :D

Walburga 2009.09.05. 18:04:30

Ilyenkor olyan édesek ,máig sajnálom ,hogy nem irogattam a mondásaikat,bár a lányom néha ijesztőeket mondott.....de erről majd egyszer irok.

emma 2009.09.05. 18:07:30

Írjálírjálííírjáááál! :D Hanna mondta egyszer, hogy a dédi felment a mennyországba, és majd visszajön... :) Hát, úgy legyen. Vagy valami... :)

Walburga 2009.09.05. 18:30:30

Sosem hittem a reinkarnációban ,aztán a lányom születése meggyőzött ,néha ijesztő volt.

Emma 2009.09.05. 19:27:25

Erre nekem is van egy történetem... Várom a tieidet! ;-)
süti beállítások módosítása