emmamama 2009.09.02. 16:11

Szeptemberelseje

"Vége van a nyárnak..." Hát, hûvös szelek azok nem járnak, mint ahogy Gryllusék mondják... De hát csak szeptember van.

Megkezdõdött tegnap az ovi is.

Féltem tõle, hogy hiszti lesz, meg bõgés, ésss neeem! Hanna örömmel ment - mint ahogy a képeken is látszik -, és ott sem pityergett a szoknyámba kapaszkodva. (És nem azért, mert nadrágban voltam. ).

Ovimenet - én és a kisöcsém.

Igaz, nem voltak a barátnõi, mert mindenki, akivel szívesen játszott tavaly, elment az iskolába... Otthon próbáltam erre felkészíteni, de azért a meglepetés erejével hatott számára, hogy se Rubina nem volt, se Abigél... Kijött vagy négyszer elköszönni tõlem, meg puszit adni, csillogott a szeme, de nem sírt, mosolygott. Óvónénit kézenfogta végül, és bement. Ott is maradt fél 12-ig, akkor mentem érte. Vannak beszoktatás alatt álló kispajtások, barátnõm Zsófija meg unokatesóm Bencéje, velük is játszott, tegnap is, ma meg még többet. Egyelõre tehát tetszik neki a dolog.

Remélem, ez így is marad.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr35974078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duzduzka 2009.09.02. 17:53:41

Nagyon ügyes a lánykád! :) Az enyém is simán vette szerencsére. Igaz, hetek óta mondogatta, hogy nem akar menni, de ilyenkor mindig felhoztam neki, hogy a Réka meg az Anna is ott lesznek. Bár ennél nagyobb inspiráció volt számára, hogy az Erik is ott lesz... :D Erik ugyanis a szerelme. :D :D :D Nem lehet elég korán kezdeni, ugyebár... Aztán sajna kiderült, hogy ő átkerült a másik csoportba, mert már "nagy". (Itt együtt vannak a kiscsoportosok a középsősökkel, mert az egész oviban még negyvenen sincsenek.)

Emma 2009.09.03. 07:32:06

Na, a mondanivalód elejét mintha én írtam volna... :D Eriktől nem stimmel csak, mer Hannának még nincs szerelme, de ami késik, nem múlik ugye... Itt is kevesen vannak, 50-en az oviban, de itt kétfelé bontják őket és összevont csoportok vannak, tehát együtt a picik a nagyokkal.

Tündi 2009.09.03. 07:55:03

Jó reggelt! Hanna nagyon ügyes volt, azt üzenem neki, hogy csak maradjon ilyen nagylány továbbra is :-). Nálunk szerencsére sosem volt ilyen, hogy nem akar valahová menni. Néha az agyamra megy a nagyobbikam, hogy Ő mindenbe beletőrödik, ha menni kell, hát menni kell. Sose volt hiszti, sírás... Kíváncsi vagyok Erik hogy fogja viselni az ovit, szerintem Ő nehezebb dió lesz. Persze ha egyáltalán lesz hely az oviban. Nálunk van 7 v. 8 ovi, de így sincs minden gyereknek hely.
süti beállítások módosítása