Mert megérdemli. Ha tudná, miket írkálok ide róla, kitörölné biztos, de utólag úgyse tudja.

Mert kibírt velem 9 hónapot, az összes hisztimmel együtt. Elvitt Pécsre, valamennyi vizsgálatra. Szabadságot vett ki, vigyázott ránk, amikor beteg voltam, még úgy is, hogy a fõnökei közben tüzet okádtak, és neki tartania kellett a hátát miatta(m). 

Mert, amikor kórházba kerültem, jött minden nap, de elõtte itthon lerendezte a gyerekeket, hogy mindig az éppen ráérõ nagyszülõkhöz kerüljenek. Néhány nap után anyukámnak itt sem kellett aludnia, nélküle is ment minden, mint a karikacsapás. (Anyu kitakarított, mire hazajöttünk, köszönjük, anyu! Másnapra persze újra szaladt minden, de F. is kitakarított, mire megérkeztünk... )

Mert bevásárolt, megcsinált mindent, amit kértem, ha kellett, egy nap ötvenszer elment ügyintézni. Kimosta a babakocsit, a kiskádat, felrakta a függönyt...

Mert bejött éjszaka, amikor szültem, állt csendben az ágy mellett és foghattam a kezét (már megtanulta, hogy nem szólhat és nem csinálhat semmit, amíg én szülök, csak állhat, mint a faszent ), törölgette az arcomat a vizes ruhával, elvágta a köldökzsinórt, és nyugtatgatott, amíg én õrjöngtem, amiért Álmos nem sírt. 

Mert elviselt engem, miután hazajöttünk és 2 napig bõgtem a hülye hormonváltozások miatt (ezt hívják babyblues-nak )

Mert az alatt az egy hét alatt, amíg most itthon van, mást sem csinál, csak a gyerekekkel foglalkozik, amikor épp nem (mert mamáznak), akkor meg a bicikliket szereli, vagy füvet nyír, vagy mosogatógépet tesz a helyére, vagy Ármint viszi fogorvoshoz, vagy szülinapi zsúrra épp (most is ott vannak, középiskolai barátnõméknél, számára szinte vadidegen emberek között, de még ez sem esik nehezére ), vagy szekrényt cipel a szomszédban, vagy apukámat viszi mûtétre, majd kötözésre, és kihordja az újságot, amit most kellett összeraknom hirtelen...

Tudom, hogy ennek természetesnek kell lennie, mert egy család vagyunk. De akkor is csak azt mondom, hogy glóóória... (És már elõre sajnálom, mert hétfõn hullafáradtan indul majd dolgozni újra, az 50 fokba, 12 órába, és senki nem fogja neki mondani, amit õ mond nekem, hogy pihenjen egy kicsit... )

12 komment

Címkék: apa

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr675973436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kékáfonya 2011.06.24. 18:52:12

Ismerem a fajtáját, nekem is ilyen típus van. :))) Kincs az ilyen, meg kell becsülni. :)

Mata Hari 2011.06.24. 19:58:32

..de cserébe van neki 3 gyönyörû, csodálatos csemetéje és egy szeretõ asszonykája! :)

madárka. 2011.06.24. 20:23:05

A mi drága párjaink. Õ legalább mindent meg tud tenni érted. Én az enyémért nem sokat tudok, s ez a legrosszabb, hidd el, nem a fáradtság. :(

szederke 2011.06.24. 22:45:16

tudtam,hogy nem csalódom benned böczi:)én is büszke vagyok rád;)

Fõni 2011.06.24. 22:48:12

Köszönjük Böczi hogy így vigyázol Emmára és a tündéri csemetékre... :) Pussz!

dzsu 2011.06.24. 23:25:31

Na ezt nevezem... Örülök nektek! :)

Thalia 2011.06.25. 07:08:55

nagyon megérdemled õt és õ is téged, titeket...az én uram is ilyen (lesz)...:)

alice wilson. 2011.06.25. 11:38:13

Mintaférj és apa :)

P.Kriszti 2011.06.25. 17:56:20

Örülök az örömödnek(:Szüléstörténet??? Vagy legyek csak türelemmel???(;

P.Kriszti 2011.06.25. 17:58:43

Jó nem szóltam,már megtaláltam(:

emmamam 2011.06.25. 22:16:40

Hogy mik vannak!! :) Még szerencse, hogy nem vagyok szégyenlõs, mert akkor most pirulnék! Egyébként így utólag bevallom, hogy nem szívesen tettem, de annak idején megígértem a papnak, hogy jóban-rosszban, és ismersz Szívem, nálam az adott szó mindenek felett!!! De egyébként úgy van, ahogyan írtad. Egy család vagyunk!!! Böczike voltam :)

lancelotbeka 2011.06.28. 05:38:09

Hiába,no,mi efféle hõsök vagyunk,férfiak. :)))
süti beállítások módosítása