emmamama 2010.10.17. 16:05

Gratulálok...

... az összes névvel és név nélkül jelentkezõ idétlennek.

Sikerült elüldöznötök a blogszférából egy aranyos, kedves, intelligens lányt, aki ugyan nem hibátlan, de könyörgöm, melyikünk az? Azzal a jelzõvel illettetek, mikor kiálltam (egyébként sokadmagammal) a lány mellett, hogy "mindenki anyukája" vagyok - hát, a tiétek nem szívesen lennék. Bár éppen lehetnék, ami az életkoromat illeti... Azonban a hideg rázna tõle, ha ilyen sivár lelkivilágú gyerekeim lennének, mint amilyenek ti vagytok... Szegények, sajnállak benneteket, de tényleg.

Viszlát, PsychoFairy.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr375973637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PsychoFairy 2010.10.17. 16:14:43

köszönöm drága Emma! :) azért láttok majd még,egyszer,valahol.. ;)

Emma 2010.10.17. 16:15:00

remélem is. :D

PsychoFairy 2010.10.17. 16:17:04

ezen már csak röhögni tudok.. :D

2010.10.17. 16:17:49

én meg rajtad. ;)

Emma 2010.10.17. 16:19:14

PsychoFairy, ne is törõdj vele, majd megunja a kisded játékait az idióta. (Béna vagyok, nemtom kitiltani, de majd átugorgyuk. ;-) %mrgreen%)

PaTíí. 2010.10.17. 16:20:50

ez a névtelen tiszta s z á n a l m a s.Emma szerintem nagyon jó a blogod :D PsychoFairy..nemtudom mi történt.De sajnálom :S

Kesszi 2010.10.17. 16:51:23

milyen jó is lehet, mikor az embernek egyetlen elfoglatsága (úgy tünik egyetlen problémája) van az életben: cseszegetni másokat.

Emma 2010.10.17. 16:52:29

Egen Kesszi. Asszem, nem szívesen lennék a fejükben... %confused% Meg a helyükben sem. :)

Kesszi 2010.10.17. 17:04:05

(PsychoFairy ugyan nem ismerlek, de csak csendben megjegyzem: nem éri meg...)

Emma 2010.10.17. 17:06:22

:) ha ismerted volna, biztos még jobban sajnálnád... :)

Kesszi 2010.10.17. 17:07:12

az meg a másik, h kíváncsi lettem:D

Emma 2010.10.17. 17:07:26

:D natessék.

(b)logika 2010.10.17. 17:21:50

de hát mi történt? :O

szederke 2010.10.17. 17:25:45

emma te nem lehetsz mindenki anyukája,mert én vagyok az:D amugy sajnálom ami itt megy.borzalmas milyen emberek vannak.

kékáfonya 2010.10.17. 17:36:00

Már megint tarolt egy idióta? Sajnálom ismeretlenül is PszichoFairy.

Kesszi 2010.10.17. 17:37:06

egen, a "mi történt?" engem is érdekelne..

Emma 2010.10.17. 17:39:59

Több idióta. Kesszi, psychopixie blogján nagyjából megtalálod... %mrgreen% (ez itt a reklám helye. %mrgreen%)

Kesszi 2010.10.17. 17:41:21

*megy olvasni..*

kata... 2010.10.17. 17:44:05

Mindig vannak ilyenek,fiatal,idõs,egyre megy(mert mindkettõ csinál ilyen%rolleyes%idiótaságokat)....arra kiváncsi lennék 1:mire jó ez?? 2.most boldogabb?? akkor ennél nagyobb öröme sose legyen ebben az életben!!!!! Szerintem a legtöbbünk itt is úgy viselkedik,mint a az életben,a hétköznapokban...ott sem kötözködök boldog/boldogtalannal,teszem a dolgom...nem érek rá mások csesztetésére%rolleyes% Lapátot a markukba,azt lapátoljanak egy vagon szenet,nem lesz kedvük másokat cseszegetni%mrgreen%

Kesszi 2010.10.17. 17:45:10

*visszajött, mert eddig bírta az ottani mûsort:D*

Emma 2010.10.17. 17:48:04

Kata... :D egyébként: igen. Itt viszont könnyû elbújni álnév mögé, álgondolatok mögé... Itt kerülni lehet a szemtõl-szemben beszélgetéseket, lehet arctalanul gerjeszteni a konfliktusokat, aztán jókat röhögni a markunkban. Vannak ilyen emberek is, igazad van, idõsebbek is, nem csak fiatalok. Valami nagyon elromlott bennük. Dehát ez van. :/

Emma 2010.10.17. 17:48:24

Kesszi... %mrgreen%

Barbara 2010.10.17. 17:48:25

Psycho! Sajnos megtalálnak valamennyiünket az idióta barmok! Vagyunk páran, akik szüneteltünk miattuk, de sokan ellenálltak, õk kitartóbbak voltak és talán jóval erõsebbek! Ezek a szemetek ismerik a blogol gyengeségét és ezzel támadnak a gyengébbre! :( Egy deka emberség nincs bennük, legalább is itt az oldalon, aztán az életben mennyire állják meg a helyüket, hát ezzel a szánalmas mentalitással el tudom képzelni! Nem ismerjük egymást, bár nekem ez a véleményem.. Talán majd egyszer egy újjal elkezdené az ember, de akkor már máshogyan csinálná... sokan csak úgy maguknak írogatnak, egyszerûen leírják a nyûgjüket és csá de sokan viszont elcsevegnek új ismeretségre tesznek szert és így is jól kijönnek másokkal! Szerintem az ilyen idióták nem találják a helyüket és unalmukban cseszegetik a jónépet! Sok szerencsét neked!

Blanca 2010.10.17. 18:45:43

Mi történt Emma?

Emma 2010.10.17. 18:53:07

hosszú. :D lásd, amit Kesszinek írtam... ;-)

Kesszi 2010.10.17. 18:55:24

találtam jobbat... falsk blogja én ebbõl mondjuk szeretnék kimaradni

Böczike 2010.10.17. 19:04:28

És ha úgy írogatnátok, hogy az ilyen pöcsök kommentjeit figyelembe sem vennétek? Még a leghalványabb említést sem tennétek róla, mint ha ott sem volna! Az ilyeneknek az a legbosszantóbb! Gondolom én! Egyébként ha hülyeséget írtam akkor bocsánat, de bevallom fogalmam sincs mirõl van szó, csak sejtem!

Kesszi 2010.10.17. 19:06:06

én már beleedzõdtem, nem írsz hülyeséget:)

Emma 2010.10.17. 19:09:05

igen, emberem, úgy kellene. :D csak naggyon nehéz ez. :)

falsk 2010.10.17. 19:23:47

"Ha nem dobod el a személyiségedet, akkor nem találhatod meg az egyéniségedet. Az egyéniségedet a léttõl kapod, a személyiséget pedig a társadalom akasztja a nyakadba. A személyiség által illeszkedsz be a társadalomba. A társadalom nem képes tolerálni az egyéniséget, mert egy egyéniség nem követi õt birkaként. Az egyéniség minõsége az oroszlánéhoz hasonló: az oroszlán egyedül jár. A birkák mindig tömegben élnek; abban bíznak, hogy a tömegben otthonra találnak. A tömegben az ember mindig nagyobb biztonságban és védettségben érzi magát. Ha megtámadnak, a tömegben könnyebben megvéded magad. De egyedül? Csak az oroszlánok járnak egyedül. Pedig mindegyikõtök oroszlánnak születik, csakhogy a társadalmi beidegzõdések teljesen átprogramozzák az elmédet, és végül birka lesz belõled. Kapsz egy személyiséget; egy kényelmes, kedves, szófogadó és nagyon kötelességtudó személyiséget. A társadalomnak rabszolgákra van szüksége, nem pedig olyan emberekre, akik a szabadság feltétel nélküli elkötelezettjei. A társadalomnak azért van szüksége rabszolgákra, mert az õt irányító összes érdekszövetkezet engedelmességet követel."

liar 2010.10.17. 19:33:33

talán elolvassák, de azzal a feltevéssel meg se próbálkozzunk, hogy képesek lesznek-e értelmezni, te utolsó féreg! :D

Emma 2010.10.17. 19:46:36

Bírom, ahogy felsõbbrendûségetek biztos tudatában beszélgettek itt egymással... %mrgreen% Értettem az Osho-idézetet, ismerem is, jéééé :O Számomra az egyéniség nem az, aki utálja az egész világot, akinek az a menõ, ha kifigurázhat - elég primitív módon - másokat. Fogalomzavarban szenvedtek "drágáim". Nem az az egyéniség, aki lenéz másokat, lenézi azokat, akik urambocsá, bírnak valakit - jah, hogy azt a valakit más is bírja? Naháát... Akkor ez már birkaság. :D Ezt lehet mondani különcségnek, destruktivitásnak - de semmiképpen nem egyéniségnek. Legalábbis nem abban az értelemben, ahogy az idézetben megíródott. Mindegy. PF elment. Kereshettek más "áldozatot" magatoknak. Szegények.

Böczike 2010.10.17. 20:22:09

falsk én oroszlánnak születtem, ha nem is abban az értelemben mint amelyben te kopíroztad! Abban egyet értek, hogy: A társadalomnak azért van szüksége rabszolgákra, mert az õt irányító összes érdekszövetkezet engedelmességet követel! Ellenben az én "kapott" egyéniségemre nem jellemzõ sem a kényelmes, sem a kedves, sem a szófogadó! Ezek szerint engem rosszul dobott ki a gép? Egyben viszont hasonlítok a bólogató birkákhoz! És ez a kötelességtudat! És esetleg még az, hogy nem tetszik valakinek a "mûve", akkor nem rondítok bele, hanem hátat fordítok, és megpróbálok hozzám hasonló "értelmes "embereket keresni!

falsk 2010.10.17. 20:23:48

azt hiszem, ez az utolsó kommentem itt. meg úgy mindenhol, nincs kedvem már ehhez a témához. egészen el vagy(tok) tévedve velem (pontosabban velünk, de nem akarok más nevében beszélni) kapcsolatban. valószínûnek tartom, hogy soha nem olvastad a blogomat, kivéve azt a két bejegyzést, ami most publikálva van. egyetlen cselekedetem alapján ítélsz meg, ami szerintem elég nagy hiba. fogalmad sincs, hogy milyen ember vagyok valójából. én viszont nem így ítélkeztem az érintettek felett. amennyire egy blogból meg lehetett õket ismerni, én megismertem, majd azután mondtam el, hogy mit gondolok róluk. nem értem, ez miért probléma. lehet, hogy nem az volt a legkulturáltabb mód, amelyet választottam, de szerintem akárhogy is tettem volna, ugyanúgy én lennék a szar, maximum nem adnátok ekkora hangot ennek. én ezzel nem azt akartam elérni, amit végül sikerült. én csak annyit akartam, hogy gondolkozzatok el, de ez végül nem történt meg. ugyanúgy megy tovább az észjátszás, a seggnyalás, mint eddig. én többek között ezt a két dolgot utálom nagyon, nem az egész világot. bár ha úgy vesszük, szinte már az egész világ ebbõl áll, szóval ja, utálom. ami még számomra elég nevetséges, az az, hogy többen saját bevallásuk szerint nem is ismerték PF-et, mégis õt védelmezik. miért? mert a többség õt védi. én pedig egy szar, gerinctelen alak vagyok (mindössze azért, mert elmondtam az õszinte véleményemet egy bizonyos dologról), mert a többség ezt mondta. na, nálam ezt nevezik birkaságnak. szóval még egyszer: nem azért vagyok egyéniség, mert lenézek másokat, hanem azért, mert elmondom azt, ami a fejemben van. (tudom, szerintetek tökre nagyképû vagyok, szégyellem is miatta magam. :P) annyi mindent tudnék még írni, de felesleges. úgyis csak egy utolsó féreg maradok a szemetekben. de végül is teljesen mindegy, abszolút nem számít, hogy mit hisztek rólam.

kékáfonya 2010.10.17. 20:29:46

Falsk, lehet, hogy PsychoFairy-t ismeretlenül védtem, de a jelenséget, jelenségedet, trollkodást, beszólogatást, mások elüldözését, a kötözködést nagyon jól ismerem... ez nem birkaság! Ha valakit vernek az utcán, akkor is védem a vertet (ha tudom), pedig nem is ismerem... elég a cselekedetet elítélni, lenézni, szánni.

liar 2010.10.17. 20:40:06

a végén még nagyképûek is leszünk - vagy már vagyunk? igazából már elértem addig a szintig, hogy hidegen hagy, bármit is írtok rólam. ezen már nevetni sem lehet, csak unottan olvasom végig a sorokat és általában nyomok egy ikszet.

Emma 2010.10.17. 20:43:33

Valóban nem tudom, milyen ember vagy valójában, bár az eddigi ténykedéseid alapján túl nagy véleménnyel nem vagyok rólad. (Gondolom, nem hat meg túlságosan - mint ahogy engem sem, ti mit gondoltok rólam.) A módszereteket azonban továbbra is elítélendõnek tartom. Estem én is hibába sokszor, bántottam embereket oktalanul. De, hogy mert ki nem állhattok valaki(ket), és ezért ezt a módszert választjátok a kigúnyolásukra, és féregnek, meg seggnyalónak, meg nemtomminek tartjátok azokat, akik nem szimpatizálnak emiatt veletek - hát, ez valahogy nem fér bele az értékrendembe. Ez még a polgárpukkasztáson is túlmegy. Szerintem. Az se gáz, ha az ember elmondja a véleményét. Kulturáltan, normálisan, nem kifigurázva, megalázva meg sárba tiporva... Mert a kamublog ugyan nem így indult, de sejthettétek, hogy ez lesz belõle. Én is szeretem, ha valaki megmondja a véleményét akkor is, ha kicsit bántó, akkor is, ha nem értek vele egyet. De ezt a módszert akkor sem tartom se elfogadhatónak, se egyedinek. Remélem, nekem is ez volt ezzel kapcsolatban az utolsó kommentem.

Emma 2010.10.17. 20:44:26

liar.: nagyon helyes. Egyáltalán nem kell erre járnod, itt birkák írnak birkáknak, nem való ez nektek. %mrgreen% Pápá!

Az isteniek 2010.10.17. 20:51:18

Játszunk birkák?

szederke 2010.10.17. 20:56:01

böczinek van igaza.át kéne ugrani az olyan kommenteken,szó nélkül.

Emma 2010.10.17. 20:57:18

Böczinek mindig igaza van. :D Abban is, hogy hiányolt téged. ;-) Mikor gyössz mán visszaaa? :D

szederke 2010.10.17. 20:59:11

én nem a kommentek miatt szünetelek:)az életem lett kissé bonyolult.még rágódom,addig nem.de írok bejegyzéseket addig is.:)

Emma 2010.10.17. 21:00:48

gondoltam... na, rágd meg jól, aztán gyere vissza. :D

szederke 2010.10.17. 21:02:14

különben is böczi sokat tud rólam...túl sokat:))endikével kibeszélnek engem:D

Emma 2010.10.17. 21:03:16

nemmondod! :O na, akkor tud titkot tartani, mer nekem még nem mesélt... %mrgreen% jó kislány leszek. nem is fogom megkérdezni, jó? :D

Emma 2010.10.17. 21:03:38

(ha miatta szünetelsz, a kardomba dõlök... :( :( :()

szederke 2010.10.17. 21:07:28

:D endi(aki már 3szor megkérte a kezem,csak ara vár,hogy özvegy legyek..és közben sokat sejtetõen néz.....)egy aranyos fiatalember,azt mondta a te f-ed csak mindig megkérdezi,hogy mi van szederkével?õ meg válaszol:) ennyi csak.

Emma 2010.10.17. 21:09:01

jesszus.... :O nya, megmondom Böczinek, ne kérdezõsködjön má annyit... %rolleyes% Mint egy vénasszony, komolyan. :D Endinek meg üzenem, hogy nem muszáj válaszolni. ;-) :D (Megvárja, míg özvegy leszel... %lol%)

szederke 2010.10.17. 21:11:28

nem zavar:) csípen endit nagyon,sokat viccelõdünk egymással,semmi komoly.a fiam idõsebb nála:) böcziben meg csak az egészséges kiváncsiság munkál.

Az isteniek 2010.10.17. 21:12:19

gyertek választás lesz.

Emma 2010.10.17. 21:12:20

na, de az nagyon tud munkálni benne. %mrgreen% (viszont megnyugodtam, hogy nem zavar. :))

Emma 2010.10.17. 21:13:01

isteniek, asszem, engem hidegen hagy. ;-)

lancelotbeka 2010.10.18. 12:09:43

Az valóban szomorú,hogy valakire rászállnak mindenféle idióták,a faszkalap kommentjeikkel.Viszont aki ennyire gyenge lelkû,hogy ezért bezárja a blogját,azt nem tudom megérteni.Böczike spanomnak igaza van. Az életben farkastörvények uralkodnak,és inkább gázolok bokáig vérben,mint ázzak térdig húgyban...:)))))

Emma 2010.10.18. 13:13:07

nade Bééékaaa.... :D :D nah, de ti tényleg egyívásúak vagytok. ;-) :D

csepet 2010.10.20. 19:39:17

lancelotbeka ez mekkora: "inkább gázolok bokáig vérben,mint ázzak térdig húgyban" :) rosszindulatú kommentelõk mindenhol voltak már és lesznek is..ip kitiltás..komment törlés..nem hozzászólás..szerintem ez a megoldás..
süti beállítások módosítása