Árminnal nem volt gond az oviban, talán kezdi kinõni a paráját. Mikor én vittem, nem sírt, mikor anyós, akkor egy kicsit. Egyfolytában ki akar menni, tízóraiidõ körül néha eltörik a mécses, merthogy utána szoktak kimenni az udvarra, és ezt már két napja az esõ miatt nem tehették meg... De késõbb megnyugszik, és játszik tovább. Állítólag Hannára is jó hatással van, hogy Ármin ovis lett, mert "van kirõl gondoskodnia" :D (Idéztem az óvónénit. :))

Este panaszkodott, hogy elvették tõle a gyerekek az autókat, dehát javasoltam neki, hogy ne hagyja magát, és vegye vissza, ami akkor épp az övé... ;-) Hátnehogyámmár. :D :P

Ma, más ügyben beszéltem délelõtt a gyerekek óvónénijével, és rákérdeztem, mi újság velük. Óvónéni elégedettségét fejezte ki Ármin beilleszkedésével kapcsolatban :D, és elmesélte, hogy Hanna odament hozzá, és közölte vele:

- Óvónéni, Ármin teljesen fellazult...

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr365973645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

proofreader 2010.10.06. 11:31:38

Höhöhöhöhööhh... :D

Barbara 2010.10.06. 13:37:10

Fellazult.. %lol%

Zoralina 2010.10.06. 15:09:53

%mrgreen% Örülök,hogy kezdi megszeretni Ármin az ovit! :)

alice. 2010.10.06. 17:09:35

%mrgreen% Jófejek ezek a kölkök, na! Hipp-hoppp megszokja szerintem Ármin az ovit ;)

Abigél 2010.10.06. 19:09:03

%razz% Fellazulhatnék már én is!!! %biggrin%

Emma 2010.10.06. 19:13:55

:D lazítsd fel magad... :D

Thalia 2010.10.06. 20:34:35

baszarás ez a két kis poronty! :)
süti beállítások módosítása