emmamama 2010.07.31. 07:57

Az út szélén

Tegnap hozott haza autóval párom a buszmegállóból, és az út mellett megláttam egy 10 év körüli kisfiút. Ült, sírt, a térdét fogdosta, görkori volt a lábán. Mondtam F-nek, mit láttam, visszafordultunk. Legalább 3 autó elment mellette, egy meg is állt a közelében, de nem a kisfiú miatt; egy meg majdnem elütötte . SENKINEK nem jutott eszébe megkérdezni, hogy te szegény, mi történt veled, segíthetünk?
Elesett, és nem tudott lábra állni, egy csúnya seb volt a térdén. F. megfogta és az ölében hazavitte. (Két házzal arrébb lakott.) Egész végig sírt, hogy most indulnának nyaralni, és mi lesz, ha õ nem tud megállni a lábán... :)
Remélem, már jobban van és nyaralni is el tudott menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr945973712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manókaa 2010.07.31. 08:54:59

Ez egy nagyon helyes dolog volt, hogy Ti megálltatok.. :) de nem értem, hogy mások , hogy nem képesek egy ilyen helyzetben..:S

Thalia 2010.07.31. 08:58:16

hát, ezt én sem értem...nagyon rendesek vagytok és én is remélem, hogy tud menni nyaralni a kiskölök... Várlak nálam, hogy bepótold a lemaradást...

Barbara 2010.07.31. 09:25:49

Szegényke..! ;) Bírom az embereket, nagy a pofájuk, állandóan megy a harc, meg a szócsata, de azért 3-an elslisszentek a kölök mellett..! Ilyenkor, akár el is vérezhet az ember az út szélén, nem igen figyelnek!

Emma 2010.07.31. 09:49:57

hát, piszokul nem érdekelte õket. Thalia, igyekszem! .D

Barbara 2010.07.31. 10:11:48

Ezt gyors elmesélem...: Tavaly nyáron fiam kölcsörollerrel tanyázott egy akkorát, hogy a térdén nem maradt semmi! Barátosnõm (akinél az eset történt) ahelyett, hogy lemosta volna vízzel a kölök lábát, - mintegy letudva a válláról a dolgot - hazaküldte Vikit.. Nézem, csupa vér a gyerek, vízzel letusoltam a térdét, betadint rá és iszkiri a balesetire mert a csupasz hús tátongott a bõre helyén! Bent lekezelték, röntgenezték, kapott tetkót és 2 naponta hordtam vissza.. Aztán találkoztunk a boltban és szépen megköszöntem neki a segítséget, de hozzátettem, hogy: - ha ez a te lányoddal történt volna, én azért odacsörögtem volna neked bammeg, hogy gyere, vidd a lányt, vagy valami ilyesmi..! Égett, bocsit kért meg ilyenek.. Csak azért írtam le ezt, mert nem csak az idegenek fordítanak hátat egy kis baleset láttán, hanem az "ismerõsök" is tudnak "érdekesek" lenni! ;)

Emma 2010.07.31. 10:14:08

ezt azt hiszem, nem gondolta végig... %confused%

Pandaa.. 2010.07.31. 12:28:08

hányszor voltam igy.. %rolleyes% mmint lezakkantan az útszélen,járdán és stb..:D:D Aranyos nah.. (csak ez igy tök rövid lett volna).. (most a magyarázattal is hoszabb):D:D

szederke 2010.07.31. 18:29:40

ilyen nemtörõdöm világban élünk....

manókaa 2010.08.01. 00:33:49

pontosan, nem törõdöm világban..

lancelotbeka 2010.08.01. 07:11:47

Néha szégyellem,hogy ember vagyok....

Dzsu 2010.08.01. 20:43:02

Jaj, szegény! Rendesek vagytok.

Fönícia 2010.08.09. 12:11:07

Rendes vagy. Jó olvasni, hogy még van aki ilyen. A többiekbõl sajnos sokkal több van... Helyette is köszönöm.

dorc 2010.08.09. 22:19:19

Jó emberek vagytok! Én kb egy éve vettem fel egy kisfiút kocsival...Pirosnál kéredzkedett be, nagyon sírt, görcsölt a pocakja. Hazavittem, felakartam hívni anyukáját, de mondta hogy már úton van haza, az iskolából telefonált már neki.. De hol vannak a tanárok, vagy valaki aki hazakisérné ilyenkor a gyereket?

Magányosság = Sa Angel 2010.08.13. 07:00:30

Ez nagyon aranyos volt tõletek...
süti beállítások módosítása