emmamama 2010.05.23. 14:58

Miért???

Ez a video ismételten nem ebbe a blogba való (illetve: általában nem ilyesmiknek szeretnék itt bejegyzéseket szentelni). Most azonban mégis belinkelek egy tegnapi felvételt. Véletlenül néztem meg a neten, épp kerestem valamit... Nem mondom, hogy nem kaptam sokkot, és a hatása alatt vagyok még most is, ezért kérlek benneteket, hogy megintcsak számoljatok a következményekkel, ha ti is megnézitek...

ÖNGYILKOS A SZABADSÁG-HÍDON

Nem tudom, ki volt ez a férfi, nem tudom, miért tette, de egy biztos: nagyon komolyan meg akart halni és nem kockáztatott. Iszonyatosan el lehetett keseredve...

Sajnálom, akárki is volt és sajnálom, hogy senki nem tudta megakadályozni a borzalmas tettét...

És szégyellem magam, hogy végignéztem premierplánban a halálát, és tehetetlenül lestem, hogyan szenved abban a másfél percben, ami neki valószínûleg az örökkévalóságot jelentette, és összeszorult torokkal figyeltem, hogy mekkora önuralommal tûri a fájdalmat, majd azt, amint a biztos halál tudatában leveti magát a Turulról a mélybe... Hallani a csattanást a betonkövezeten.

Ilyenkor kire haragudjak?

(Remélem egyébként, hogy a férfinek élnek hozzátartozói, barátai, ismerõsei, akik kegyeleti okokból levetetik a világhálóról ezt a videót. Én sem a szenzációhajhászás miatt tettem fel, hanem azért, hogy kiadjam magamból a gondolataimat...)

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr905973794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alrep60 2010.05.23. 15:51:37

Emmam, hogy lehet itt valakinek a blogjába "betörni?". Szerintem csak akkor, ha valaki a jelszavát tudja. De honnan? Van amikor a blogol.hu rosszalkodik, ekkor tûnhet úgy, mint ha feltört lett volna a blog. áhhh, indurka-pindurka ennek a valószínüsége.

Emma 2010.05.23. 15:57:14

Alrep, én nem értek az informatikához. De Duzduzzal és velem elõfordult, hogy tavaly rákattintottunk valakinek az url-jére, és utána együnk sem tudott bemenni a saját blogjába, nem mûködött a saját nickünk és jelszavunk. Nandnak írtunk, aki kiírtotta innen azt a szemetet és adott mindkettõnknek új jelszót. Ezek a tények, én ennyit tudok. :D Hogy mindez hogyan lehetséges, azt nem tudom. Tegnap úgy tûnt (aszt hittem), Barbaránál is ez történt (õ a Troll url-jére kattintott és utána nem tudott belépni, éppúgy, mint tavaly Duzduz és én), de náluk Dorka lánya ügyes volt és sikerült Barbarának visszamennie a blogjába.

alrep60 2010.05.23. 16:08:09

Én ebbõl annyit fogtam fel, hogy "én nem értek az informatikához". :D Azt kérdezném meg Naintól, hogy van az, hogy egy blogban bárkinek a neve alatt miért ad a rendszer lehetõséget a garázdálkodásra? De inkább nem kérdezem.

Emma 2010.05.23. 16:09:41

ezt azt hiszem, sokan megkérdeznék tõle. %confused% sajnálom, hogy érthetetlenül fogalmaztam az elõbb... jobban nem tudom. :)

alrep60 2010.05.23. 16:12:13

Semmi gond, értettelek ;)

duzduzka 2010.05.23. 16:33:51

Nagyon durva... Nem tudok mit mondani. :(

Emma 2010.05.23. 16:35:11

áhh, nem is lehet.

P.Kriszti 2010.05.23. 18:32:39

Ez biztos,hogy nem megrendezett...Ilyen fájdalmat szerintem nem bír ki egy ember...meddig égett...

Emma 2010.05.23. 19:11:27

persze, hogy nem... sajnos, nem megrendezett, Kriszti... pedig én is ebben reménykedtem. :(

Pandaa.. 2010.05.23. 19:25:15

ez durva.. de lehet neki igy jobb..

szederke 2010.05.23. 19:35:15

én meg se nézem,nekem elég volt a kommentjeitekben olvasni róla....én akartam már meghalni,érfelvágós módszerrel,szerencsére kinõttem belõle:)

Böczike 2010.05.23. 19:38:42

Márpedig egy elkeseredett, vagy elszánt ember többet kibír, mint gondolnátok! Engem nem a felvétel tartalma zaklatott fel (anyám már többször a fejemhez vágta, hogy érzéketlen vagyok) , hanem az, hogy a média ezt is látványosságként tálalja. Mert ugye, ha szimplán bemondanák a hírekben, a nézõk akkor is tudomást szereznének róla, de akkor nem lenne ekkora szenzáció! Én nem azon csodálkozom, hogy ennyi operatõrt megvernek, hanem azon, hogy nem többet!

Kajla 2010.05.23. 20:27:04

Hát ez tényleg durva, és igen egy ember ilyen fájdalmak közt sokkal többet bír, mint pl mi, ha belerúgunk a fotelba :S Biztos, hogy némi szer is volt benne, mert tisztán ezt nem teszi meg. Sjnálom, mert biztos nagy törés okozta az elhatározást

Dóri :) 2010.05.23. 20:44:54

úristen. én majdnem elsírtam magam, ahogy néztem, és senkinek sem kivánom azt az érzést amit az a férfi átélhetett.. együtt érzésem mkinek aki ismerhette.

Emma 2010.05.23. 20:50:43

Böczikének: de látod, drágám, mennyien nézik... nézzük... amíg lesz rá kereslet,amíg ez, a halál, a fájdalom szenzáció, addig mindig lesz, aki felteszi a netre. szerintem is etikátlan, még akkor is, ha a sajtó íratlan és írott szabályai szerint, aki kiteszi a lábát az utcára, azzal már bármit lehet... fényképezni, videózni... jobb helyeken legalább az arcot kitakarják. ez a szerencsétlen viszont ott hal meg, premierplánban... elõször azt hittem, ez nem is igaz. hát pedig de. (és az is elítélendõ, tudom, hogy én is terjesztem, hisz kiraktam a blogomba... de a kép nélkül hiábavaló lett volna leírnom a gondolataimat errõl.) Kajla... gondolod? (Amúgymeg: hol jártál, ejnyebejnye? :D) Szeder: örülök, hogy neked nem sikerült... Dóri: valahogy én is így éreztem...

Emma 2010.05.23. 20:53:01

Pandaa (;-)) : biztos vagyok benne, hogy neki így jobb. ezt a lépést tuti nagyon jól meggondolta... :(

2010.05.23. 21:27:03

Sziasztok, Barbara vagyok, miujs itt? változás..? Valaki tud nekem mondani valami újat? Egy ideje figyelek de semmi.. ;)

Miss V 2010.05.23. 22:03:56

Nem vagyok égési szakértõ, de a tûz miért hagy alább, és miért nem terjed tovább az egész ruhájára? o-o

Emma 2010.05.23. 22:05:06

nem tudom, Miss Vé...

duzduzka 2010.05.23. 22:06:16

Szerintem leöntötte a hátát valami gyúlékony anyaggal, és egyelõre csak az ég. Biztos terjedt volna tovább, idõ kérdése... Vagy elöl vizes volt, ki tudja...

Miss V 2010.05.23. 22:07:49

Azt hiszem a továbbiakban inkább csendben filózgatok ezen. o-o

Emma 2010.05.23. 22:20:46

igaz... Miss Vé... filózgass nyugodtan hangosan! (És nyithatnál újra egy blogot... ;-) :()

Thalia 2010.05.24. 09:53:38

Emmám, milyen volt a fûrész 6? Mi még februárban néztük, bár a nézés elég nagyképû, mármint ami engem illet: inkább csak néha kilestem a takaró alól...:)

Emma 2010.05.24. 09:55:11

én meg elaludtam rajta, Thalia... %mrgreen% Mondjuk, amennyit láttam belõle, azon forgott a gyomrom rendesen... :D Majd újra nézem valamikor. Lehetõleg napközben. :D (Nincs szerencsém a filmekkel ... %mrgreen%) Láttad mind?

Barbara 2010.05.24. 13:16:45

Még tegnap este megnéztem ezt a vidit.. ;) Ma mutattam apjának, de még egyszer nem ment.. :( szörnyû..!

Thalia 2010.05.24. 14:09:32

Igen, mindet láttam, nagy fûrész-rajongók vagyunk az emberrel...:) beteg film...

2010.05.24. 14:17:45

ezt inkább most nem nézem meg

Emma 2010.05.24. 14:45:41

te ki? :) Thalia, mi is fûrészrajongók vagyunk, és minden alkalommal megbeszéljük, hogy biztos nem volt százas a forgatókönyvíró... %mrgreen% Barbara, az. :(

csepet 2010.05.24. 16:54:28

Tegnap este az aktuális hírek olvasása közben találtam rá én is a videóra! Elõször bíztam benne, hogy valami kaszkadõr az ember és éppen valami új akciófilmet népszerûsítenek..Aztán rá kellet döbbennem, hogy ez nem megrendezett jelenet, hanem a valóság..Szörnyû elkeseredett ember lehetett, és iszonyú kínokat élhetett át..Remélem azóta már a lelke megnyugvásra talált az angyalok között. Isten nyugosztalja!

Cusi 2010.05.24. 17:32:10

én már csak azt nem értem, hogy ezt miért kellett a világhálóra tenni, vagy egyátalán rögzíteni... ha már megállítani nem tudták, legalább ne vették volna fel, ahogy megvívja az utolsó harcát magával...az élettel. ez kell az ocsmány szenzációhajhász médiának...hogy egy megkeseredett ember haláltusáján csámcsogjanak... Nyugodjék békében!

bohemia 2010.05.24. 17:37:21

tegnap este egy nagy levegõvétel után megnéztem,de egy jó darabig a hatása alatt voltam. õszintén reménykedek benne,hogy a felvétel készítõi amikor elkezdtek kamerázni nem sejtették hogy ez a férfi valójában öngyilkos akar lenni. én még csak tizenhat éves vagyok,de ha tehetem inkább reménytelenül de ordibálok neki és próbálom lebeszélni róla,de nem kapom elõ a kamerát hogy rögzíthessem. ez videódokumentáció nélkül,hírként is elég borzalmas.. :(

Emma 2010.05.24. 18:43:00

Bohémia, Cusi... ebben valamennyien itt egyetértünk... :( Bohémia, sajnos - a hírek szerint - a tûzoltók fél órán át próbálták meggyõzni, és akkor hirtelen elõkapta azt a flakont és meggyújtotta magát. Én azt se nem értem - egyrészt: tuti nem bírtam volna felvenni videóra -, hogy a tûzoltók miért nem locsolták? Vagy ahhoz nagynyomású fecskendõ kell és leesett volna? vagy nem volt náluk ilyen cucc? Na, szóval sok mindent nem értek. Csepet, igen, Isten nyugosztalja...

Dzsu 2010.05.25. 14:11:06

Nem merem megnézni...Egyik nap suliba menet volt egy öngyilkos a hídon, de végül leszedték a tûzoltók...Szóval inkább nem.

Thalia 2010.05.25. 15:43:42

Emma, én még csak ma néztem meg...kár volt...döbbenetes... Amúgy merre jársz?

Emma 2010.05.25. 16:57:42

mondtam, hogy ne... ;-) :) :( Vagyogatok. :D
süti beállítások módosítása