... és az önkormányzati választások ideje.
Az undorító fúrások, képmutatások, nyalizások és kikészítések ideje.


Van valaki, nevezzük O-nak, aki négy évvel ezelõtt rohamot indított, hogy majd õ megmenti a világot a "kocsmárostól" (akit mégis megválasztott a falu népe, és akinek a polgármestersége alatt úgy fejlõdött az infrastruktúra, mint még soha); a vélt igazságért (vagy inkább önmaga népszerûsítéséért) vívott harcában eltalált persze engem is (oktalan vádakkal, amiket egytõl-egyig cáfoltam, amikor elért a telefonja és nem a hátam mögött ócsárolt), volt is néhány átvirrasztott éjszakám miatta. Aztán, veresége tudatában (merhogy nem õ lett a polgármester) lecsillapodott (a képviselõ-testületbe bejutott, de annak ülésein úgy vett részt, mint a mesében, hol volt, hol nem volt), én naiv meg azt hittem, tán jellembeli változáson ment át (vagy csak úgy járt, mint a macskák a Macskafogó I-ben ), és így marad.

Nem maradt.

Újrakezdte.

Ismét megtalált engem is.

Októberig szerintem agyvérzést kapok.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr95973803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barbara 2010.05.18. 13:06:11

Jellembeli változás.. :D:D:D "O"-t újra át kellene gyömöszöltetni azon a macskafogós szerkentyûn ;) Tarts ki Emma! (hol van még karácsony?) :)

alrep60 2010.05.18. 13:17:45

Ha megkeresett"O", az azt jelenti, hogy van mitõl(kitõl) aggódnia, tehát jobb ha felköti a gatyót. (vagy magát) :). Tehát fél. Te is választasd meg magad :D Akkor leesne a p..ája :D Mert hogy erre bizti nem számítaa :D :D A meglepetés is erõ :D és lépéselõny :D

Emma 2010.05.18. 13:23:06

nem fél. :) csak feltámadt benne újra a harci szellem (és a hatalomvágy. Vagy mi.). én nem változtatok, miért tenném? :) Karácsony, Barbara... %lol%

Dzsu 2010.05.18. 13:24:10

Uhh...Már így elsõre, virtuálisan is oltári nagy parasztnak tûnik.

Emma 2010.05.18. 13:26:01

az. nem csak virtuálisan. %mrgreen%

alrep60 2010.05.18. 13:29:46

..és nincs más dolga (mint a népért tenni) ehelyett Téged csesztet? Éretlen a feladatra ... (?) Van egy mondás. A sas nem kapod a legyek után. :D Ha õ sas, akkor nem a csõrét koptatja. Hanem a fiókáit látja el. (az-az akik bizalmat szavaznak azért, hogy hatalomba kerülve másokért tegyen, ne magáért). (a "légyért", bocsi, nem konkrétan Rád értettem, hanem példa.) ;) Csesztesse a feladatait és ne az embereket.

Emma 2010.05.18. 13:32:51

hát, valami ilyesmirõl van szó. csak úgy akar pozícióhoz jutni, hogy közben mindenkin átgázol. ugyanez volt 4 éve, aztán csendben volt, "érdekes módon"; most viszont kísértetiesen ismétlõdik. :) Kampány.

duzduzka 2010.05.18. 14:07:52

Mi... mi van? Miért csesztet? :O Mit nem értek? Miért vagyok ilyen értetlen? %mrgreen%

Emma 2010.05.18. 14:12:03

nem írtam konkrétumokat... ;-) most épp az a baja, hogy szerinte nem csinálom meg a feladatomat és ezért én pénzt kapok márpedig. (kemény 12.500 FT-ot... :P) De ezt már 4 éve is eljátszotta, és akkor is elmagyaráztam neki, hogy amit nem talál a falu honlapján, az nem azért nincs rajta, mert én nem küldöm el... ;-) :D szóval, ilyen. és ehhez hasonlók. kellemes, vérnyomáskarbantartó dolgok. %mrgreen%

duzduzka 2010.05.18. 14:13:35

Cupja be! :P

Barbara 2010.05.18. 18:08:18

Még mielõtt megválasszák, MOJJONLE! :D Na jó, akkor nem karácsony, csak október van messze.. ;) A legjobb ilyenkor a saját fegyverét használva, persze ha valaki felveszi vele a harcot, ha megér annyit!

Emma 2010.05.18. 18:13:39

Én ugyan nem harcolok, Barbara... Megvédem magam harc nélkül is. ;-) Csak elõtte kifordul az ilyen emberektõl a gyomrom. :P

lancelotbeka 2010.05.19. 07:34:19

mondom a megoldást:jelöltesd magad polgármájszternek!Vagy esetleg embered!

Emma 2010.05.19. 07:35:57

persze, Béka... %lol% (tegnap, mikor az esetrõl és az aspiránsokról beszélgettünk, mondtam neki, õ is lehetne tag a testületben... Na, azt a mentegetõzést hallottad volna... ;-) ) Tõlem meg nagyon távol áll ez... :)
süti beállítások módosítása