Nyitottam egy harmadik blogot. (Hát, Istenem... )

Az ötletet az adta, hogy megkért a fõnököm, írjak az újságba novellákat is. 20 éves az idén a lap, keresgélt a régi számok között és megtalálta az egyik régi írásomat, ami nagyon megtetszett neki. Ebbõl fakadóan elkezdtem összegyûjteni a dolgaimat; a fõszerkesztõ által emlegetett novella éppen nincs meg nekem, de majd megszerzem... Ilymódon szeretném "archiválni" õket, nem árt, ha "kéznél vannak" valahol, ha meg más is arra jár és elolvassa õket, hát, még jobb.

Egy írást tegnap feltettem, még lesz több is, és az újakat is felpakolom majd terveim szerint -

ide:

VIRTUÁLIS ASZTALFIÓK

6 komment

Címkék: egó

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr345973997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommy 2009.11.30. 14:01:12

wow.. te miket tudsz..:O:D:D

pille 2009.11.30. 16:46:27

Köszi..másikról is lemaradtam:( sebaj..most:)

kleincsillag 2009.11.30. 17:23:44

***

szederke 2009.11.30. 19:09:34

hajrá emma,szabadítsd ki a benned szunnyadó irodalmárt!:D

Norton 2009.11.30. 19:29:07

Nem is tudtam, hogy van egy másik oldalad is.:D Na majd eztet is mögnézzük.

Emma 2009.11.30. 19:32:49

Szederke... %lol% %mrgreen% Nagyon mélyen szunnyad az az irodalmár... :) Nort: 2 másik oldalam is van. Hogyúgymondjam, háromoldalú vagyok... %mrgreen%
süti beállítások módosítása