emmamama 2009.11.10. 13:17

Énkicsipónim

Hannának egy jó tulajdonsága mindenképpen van: nem cirkuszol,nem hisztizik,ha nem kap meg valamit,amit szeretne; míg a gyerekek nagy része üvöltve kapaszkodott az anyja nyakába farsangkor, amiért nem nyert a tombolán, addig a mieink csak tátott szájjal bámulták õket.

Ezt, ha pénteken írom,még megállja a helyét, ma már nem teljesen...

Szombaton ugyanis bementünk Sz-on a tescoba,ahol énlányom beleszerelmesedett egy oltáriranda énpicipónimba, és krokodilkönnyeket hullatva könyörgött, hogy a "pónimat" szeretnééém... Énpicipónim 5000 pénzbe kerül, na meg egyébként is, mi lett volna az elveinkkel, ha megvesszük neki? Pityergett a kijáratig, ahol is megígértük neki, hogy, ha jól viselkedik (hehe), Karácsonyra kap egyet.

Próbáltam az esztétikai érzékére hatni,hogy dehisz annyira csúnya az a póni,és mekkora hülyeség... De nem ért semmit, mert csak köti az ebet a pónit a karóhoz... Pedig mi szívesebben vettünk volna neki playmobil-alkatrészt, vagy valami hasznosabbat.

Ármin viszont elég könnyen tanul, mert tegnap már õ is könyörgõre fogta: "Anya, hülyeségpónit akajok kajácsonyja..." Már elõre látom, mit fognak veszekedni rajta, na,de hogy ÁrminBenjámin is ilyen rózsaszín szörnyûséget kapjon, na,azt már nem.

Update: anyósék azt mondták, õk majd megveszik Hannának Karácsonyra.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr335974017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

duzduzka 2009.11.10. 13:20:29

Jáj, azt a pónit mi is láttuk. Még jó, hogy Vera nem volt velünk... %rolleyes%

Emma 2009.11.10. 13:23:01

Pfff... Katasztrofális... :( Ennél jobban már csak a barbiktól ráz a hideg...

manókaa 2009.11.10. 16:24:09

:D:D Kicsi voltam akkor mindig barbiztam:P nevemből adódóan is már csak:D:D Amúgy amilyen játékok vannak mostanába, ez az én picipónim egy oltári baromság pl:D szegény szülők pénztárcája meg győzze:D

Emma 2009.11.10. 16:31:37

Szia, Barbara! :D (Tök jó név, először majddem Hanna Barbara lett nálunk is, csak akkor mindenkinek a frédibéni juott volna eszébe... %mrgreen%) Borzasztó árak vannak amúgy játékfronton... %rolleyes%

ametiszt 2009.11.10. 18:57:43

Én is vettem a lányaimnak anno...és volt póni házunk is,meg fésűk és csatok a hajába...na meg szalagok...

Emma 2009.11.10. 19:33:25

Hát, igen... :) Előbb-utóbb sajnos hozzánk is betörnek ezek a dolgok, én nagyon ellenzem,de egy kislánylélekkel nem lehet mit tenni...:D

euphoria. 2009.11.10. 20:03:46

minidg is az álmom volt egy én pici pónim. a legszörnyűbb amit a minap láttam. szintén énpicipónim féle. meg nyomhatod a hasát és azt mondja 'szeretlek' először az jutott eszembe, hyog milyen édes, hoyg ezt mondja.. de rájöttem, hogy elég szomorú az, hogy ilyen játék kell a gyerekeknek azért, hoygmegkapják azt a szeretetet amit a szüleiktől nem kapnak meg.. :S. Még jó hogy rajtad látszik, mennyire szereted a két kis csöpséget. (az én Bálint babaám is playmobilos egyetlen embernek is tud örülni, de úgy hogy hónapok múlva is mindennap meg köszöni mert ő 'pont ejje vágyottt') és még egy:$ utolsó mindjárt abbahagyom. ballagásomra barbit kaptam :D. nagyon gyerek vagyok én még. és szerintem most a gimis ballagásra is azt fogok kapni =D. fel kéne nőni oO

szederke 2009.11.10. 21:39:46

ne aggódj euphoria...én még mindig kapok plüssmacikat-a felnőtt gyerekeimtől...:D

Emma 2009.11.10. 22:43:45

:D Örök gyerekek vagytok...:) Én is úgy tudok őrültködni velük,hogy,ha valaki látna, kétségbevonná az elmebeli állapotomat biztos. Nem biztos,hogy érdemes felnőni. ;-) Hát, euphoria, én nagyon remélem, hogy ez a póni nem beszél... :S

Szomszédlány 2009.11.11. 13:12:55

Szia Emma! Rég jártam errefelé, most benéztem hozzád! Nem olyan borzasztó játék ez azért.. szerintem.. lehetne rosszabb is! Legalább szereti az állatokat.. majd játékból gondozza, meg ápolja, meg fésülgeti.. Kreatív és tanulságos is lehet.. majd kihozza belőle a lányod a legjobbat :-D

Emma 2009.11.11. 13:37:46

:D Hát, ha annyira elborzasztana,nem kapná meg...

d.s 2009.11.12. 19:28:14

Emma, akkorj kezd el kiakadni, amikor haza fog állítani egy igazi pónival:D Anyuuu, megtarthatom?:p

Emma 2009.11.12. 21:57:42

Ójaj... %lol%

varnyu 2009.11.13. 14:19:21

fiúgyereknek nix kék póni? :D :D

perla62 2009.11.13. 14:20:07

de, van :D már minden színben lehet kapni :D

Emma 2009.11.13. 14:32:44

Van... Mivel azért nyígott napok óta,hogy neki is póni kell,anyósék megvették neki karácsonyra... %redface%...Mi hoztuk el,a tescoban a pénztáros körberöhögött, mikor elmondtuk neki, hogy a póni fiúnak lesz,a teherautó meg lánynak (sógornőm azt kért a kislányának, hogy tudjon kockákat pakolni) %mrgreen% Kérdezte, hogy identitászavarosak-e a gyerekek. :)

varnyu 2009.11.14. 14:52:42

jááááááááááááj :D :D :D

Emma 2009.11.14. 14:53:04

Ugyehogyugye? %mrgreen%

passionate. 2009.11.15. 11:34:15

hát elég érdekes egy teretmés,de visszagondolva hogy én micsoda marhaságokra vágytam kiskoromban.. : DD

perla62 2009.11.15. 12:12:24

brühü...nekem csak egy fűrészporral tömött Mazsolám volt gyerekkoromban :( :D :D

Emma 2009.11.15. 15:16:06

Perla, az a legjooobb! :D Nekem meg Böbebabám, amit a nagynéném varrt. Meg rongybabáim,amiket a nagymamám. Ezek voltak a kedvenceim!:D Passionate,mér,mikre vágytál? :D
süti beállítások módosítása