emmamama 2009.09.13. 13:04

Fõnix

Nagy megtiszteltetés ért itt engem... Ez ott fent a képen egy örökös megújulásra képes Fõnix-madár, Cinci az ötletgazda - ha jól tudom -, és Walburgától kaptam. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondolt rám, és, hogy méltónak tart a díjra!

A szokásoknak megfelelõen, én is továbbadom.

Elõször is Varnyunak (http://varnyu.blogol.hu/?fav), aki már többszörösen Fõnix-díjas, de nem baj, mert megérdemli. Nagyon szeretem a bejegyzéseit, még, ha nem is mndig tudok kommentet írni hozzá, mert olyan mély bölcsességrõl árulkodik némelyik, amit én nem érek fel ésszel és ezért inkább csendben maradok. Szóval, Varnyu, blogolj még nagyon sokáig a kívül-belül gyönyörû blogodban, és ebben Bill Gates se akadályozzon lehetõleg;a díjat pedig tõlem is neked, sok-sok szeretettel.

Aztán még szeretném továbbadni Passionate.-nak (http://withoutmemories.blogol.hu/?fav), aki, bár köbö feleannyi idõs, mint én (jó, azért nem) , hihetetlen nagy önismerettel és intelligenciával (érzelmi intelligenciával is) rendelkezik. Kívánom neki, hogy viharos kapcsolata Manóval ugyancsak képes legyen a megújulásra (és a nagy szakítások után az újbóli lángolásra), mint ahogy eddig is képes volt - úgy köbö még 80 évig.

Szeretném átadni Blancá-nak (http://bujosnyuszi.blogol.hu/?fav) is, aki most a nagy Ausztriában kezdett új életet, legalábbis ideiglenesen. Sok sikert hozzá!

És nem utolsósorban adnám Duzduzkának (http://duzduzka.blogol.hu/?fav), akit imááádok, mindig jókedvre derít, és nála láttam talán elõször, hogy lehet a lehetõ legjobb értelemben gyagyásnak lenni, hogy lehet rengeteg ésszel, humorral és öniróniával túllépni az élet nehézségein és felvidítani másokat. Neki a Fõnixhez abban van köze, hogy szeretném, ha több új bejegyzést írna , de tudom, két gyerek mellett az élet nem ilyen egyszerû.

Aztán adnám még sok mindenkinek ám... Olyannak is, aki kapott már, és olyannak is, aki ezután kapja majd meg.

Köszönöm még egyszer, Walburga!

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr845974066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varnyu 2009.09.13. 13:42:40

mi van itt??? ma mindenki arra startol, hogy rijjak????? :o %twisted% %mrgreen%

Emma 2009.09.13. 13:44:09

Ne ríjjámá!! Nem szép a Varnyu, ha rí. :D Nevetni tessék!

duzduzka 2009.09.13. 14:39:08

Jaj, basszus! :") Mosmééé? :D Hiszen én még szinte csak most gyüttem! :D Jó, az igaz, hogy a Marsról, de akkor is... :D Igyekszem rászolgálni a belém vetett bizalmadba, és méltó lenni a díjhoz meg gyagyás mivoltomhoz is! :D :D :D Nagy-nagy cupák érte! :D

Emma 2009.09.13. 14:59:15

Naná, én meg a falvédőről. :D

ZV1 2009.09.13. 16:15:26

Gratulálok a díjhoz. :)

Emma 2009.09.13. 16:27:51

Köszönöm! :D

Joe Bácsi 2009.09.19. 17:25:38

Gratulálok a díjhoz! Tényleg megérdemled. Sirály! :) :-)

Emma 2009.09.19. 18:33:21

Ó, ez nagyon megtisztelő, köszönöm szépen! :D
süti beállítások módosítása