emmamama 2009.09.05. 08:13

Megint sokkolok

 Ezt a videot az iwiw üzenõfalára tette fel az egyik ismerõsöm. Ugyanolyan borzasztó, mint amit pár hete tettem fel. 
(Nem tudom egyébként, nagyon ügyesnek kell lenni, hogy ennyire élethû videokat csináljanak balesetekrõl... Hihetetlen.)
Szóval, tessék szörnyülködni, de legfõképpen elgondolkodni...:
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr255974076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walburga 2009.09.05. 09:52:40

Ez valóban szörnyű.a valóság még rosszabb.Egyszer volt egy csúnya balesetem,totálkárosra törtem önhibámon kivül a család féltve őrzött (azóta is utolsó) kocsiját.A fiam kórházban volt,tőle jöttem ,mikor egy kereszteződésben nekemjött 100 feletti sebességgel egy Audi,az autó ronccsá tört,szabályosan felcsavarodott a karosszéria,csak a szerencsémen műlt ,hogy kisebb gerincsérüléssel és kézcsonttöréssel megúsztam.A baleset miatt olyan sokkot kaptam ,hogy csak sirni tudtam .A rendőrök pedig megállapitották ,hogy én is vétettem.Később a rendőrparancsnok bocsánatot kért és felajánlotta ,hogy feljelenthetem a rend őreit ,meg a biztosítót ,mert az Audi kárát az én számlámra rendezték.....biztosítási csalás :( Soha többé nem telt kocsira ,de nekem nincs pénzem ügyvédre ......évekig nem mertem volánhoz ülni .

Emma 2009.09.05. 10:18:54

Úristen, ez borzasztó... De az őrangyalod ott volt azért. ;-)

duzduzka 2009.09.05. 12:57:54

... Szavakat se találok...

Tündi 2009.09.05. 16:09:12

Valamelyik nap volt fent ez a hírek között. Ezzel csak az a baj, hogy pont az nem foglalkozik vele, akinek kellene, azzal a jelszóval, hogy áhhhhh hülyeség, én nem vagyok ilyen idióta..... és nyomkodja tovább az SMS-t vezetés közben. :-(

Emma 2009.09.05. 16:21:20

Így van.Jah, azt még elfelejtettem, hogy - a Borsonline-on volt asszem amúgy eredetileg, mármint hírként -, hogy ez valós eseményen alapszik, tehát állítólag ez a baleset valóban megtörtént így, ahogy dramatizálták.
süti beállítások módosítása