Van az a közhely, hogyaszondja: ha gyerek van a háznál (vagy valahogy így), akkor olyan takarítani, mint havat lapátolni a hóesésben...

Hát, jah.

Namost: anyuékhoz 5 után értem oda velük, pedig még ki se takarítottam, ahogy szerettem volna. Úgyhogy nem vittem a melómat magammal, hanem jöttem haza azonnal, de elõtte be a boltba virsliért (várakozás közben a pulton láttam 2 vekni penészes kenyeret ); itthon pedig nekiálltam a mocsok eltüntetésének. Szemléltetésképp: játékok ugye szanaszét, mert elpakoltunk ugyan, de újra kellett kezdeni a rumlit, mert annak végehossza nincs; szilva a padlón, morzsa a játszószõnyegen és alatta és egyébként is mindenhol, széttaposott csokigolyók ugyancsak; Hanna papírt vágott, így sejthetõ annak is, aki nem vizuális típus, hogy milyen volt a padló, ez mind megspékelve ceruzaforgáccsal, mer hegyezni is kellett, naná. Ragacsos ujjlenyomatokról (még a monitoron is), Ármin kézmosási mániájának a mosdóban és az elõszobában hagyott következményeirõl már nem is szólok.

Hát így. Mostanra végeztem a porszívózással, felmosás majd este, mert közben hazaért az apjuk, akinek földig ér a lába, tehát felmosásnak értelme nincs. Mindjárt megyek is a kölkekért, de elõtte teszek egy képet a sütisütés fílingjérõl.

Úgyamúgy süti istenkirályságos finom lett, hála a netes receptnek, by nemtomki . Több idõbe telt kivakarnom Ármin Benjámint a kulimászból, mint elkészíteni a sütit, de megérte. Jah, és Hanna ki ne maradjon: õ is segített kikeverni a tésztát, és utána ettek is belõle, éljenéljen.

Azt már akartam írni, hogy Hannának milyen koravén a szókincse, vagy hogymondjam. Így beszél pl: hol találom apát, vagy: természetesen elrontottad... Nem tudom, honnan veszi ezeket a kifejezéseket, szerintem a mesékbõl. Mi ugyanis nem beszélünk ily intelligencsen.

A bejegyzés trackback címe:

https://emmamama.blog.hu/api/trackback/id/tr345974123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildi 2009.07.30. 19:12:50

Dani is szokott ilyen magát nagyon szépen kifejezve beszélni: "jut eszembe ..." stb... Talán valamikor mi is így beszéltünk, ilyen intelligencsen :D csak aztán a különböző behatásoknak köszönhetően valamiért már nem így megy a beszéd ... :) De attól még intelligencsek :) vagyunk :D:D:D Gratu a sütihez, nyam-nyam....:)))))

emma 2009.07.30. 19:46:56

Hahó, bíztam benned, örülök, hogy megnyugtattál! :D Dani, arany pofa... Te nem akarsz blogot írni? (Jó, tudom, nem érsz rá... Pedig de kár...)

Tünde 2009.07.30. 20:22:59

A kép isteni! Az én nagyobbikam is ilyen választékosan beszél, sztem ez genetikai dolog :-).

emma 2009.07.30. 20:24:27

Jééé, de jó, hogy te is itt vagy, nagyon örülök nektek! :D

Tünde 2009.07.30. 20:36:38

Akkor nem bújhatok el az ismeretlenség homályába igaz :-) Most eddig jutottam, de vigyázz még visszaolvaslak és biztosan fogok írni is! Puszi Neked!!!
süti beállítások módosítása